Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.: +421 486 300 000 (pondelok – piatok 9:00 – 16:00) alebo kedykoľvek e‑mailom na: recepcia.mytohotel@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám tento hotel garantuje vystavenie daňového dokladu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (meno zamestnanca, termín pobytu a suma). Pre urýchlenie procesu prosím požiadajte o vystavenie dokladu pri rezervácii vášho pobytu. Vystavený doklad následne odovzdajte vášmu zamestnávateľovi do 30 dní od ukončenia pobytu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den ako sa riesi ked idu 3 a ztoho jeden chce pouzit poukaz?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Tibor,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Rekreačný poukaz sa
dá vystaviť na toho človeka, ktorý daný pobyt hradí. Hotel Vám vystaví
faktúru, kde sú poplatky a tak isto aj Vaše meno. S touto faktúrou
následne pôjdete za Vaším zamestnávateľom.
Prajeme Vám pekný deň.
Lenka Samková
Dobrý deň,
tiež by ma zaujímalo, prečo sa pod ponukou nenachádzajú žiadne recenzie
zákazníkov…keďže toto nie je prvá ponuka hotela na tomto portáli.
Ďakujem!
Hotel Mýto***
Dobrý deň, ďakujeme za otázku a zároveň aj upozornenie na daný
problém. Ihneď po prečítaní Vašej otázky a odskúšaní dostupnosti
recenzií sme kontaktovali Zlavomat.sk a na zistení príčiny nedostupnosti
recenzií a znovu-sprístupnení pracujeme. Dúfame, že recenzie budú
sprístupnené čo najskôr. Prajeme Vám príjemný deň :)
Andrej Novák
Dobrý deň. Reagujem novou otázkou, keďže na odpoveď od Vás nie je
možné reagovať príspevkom priamo ako v diskusii. Ďakujem za odpoveď
s vysvetlením. Viem ako Zľavomat funguje, keďže som používateľom už
dlho. V ukončených ponukách nie sú zobrazené všetky ukončené ponuky ako
uvádzate. Minuloročné ponuky hotela Mýto (okrem jednej) sa nezobrazujú.
Skontrolujte si to prosím a dajte do poriadku. Napríklad pri konkrétnej
ponuke minuloročného jarného víkendoveho wellness pobytu v hoteli Mýto
nefunguje link na stránku so zobrazením pôvodnej ponuky (ani v sekcii moje
nákupy). Tiež prajem pekný deň :)
Zlavomat.sk
Dobrý deň Andrej,
ďakujeme za Váš záujem a pripomienku. Tento podmet posunieme na príslušné
oddelenie, ktoré ma starosti, práve takéto veci. Zrejme došlo iba
k technickej chybe.
Prajeme Vám pekný deň :)
Andrej Novák
Preco sa nikde na Zlavomate neda pozriet hodnotenie podniku a ponuky pobytu
v Hoteli Myto, alebo napriklad detail minulorocnej ponuky s hodnoteniami
uzivatelov? Je to chyba alebo zamer tohto podniku/Zlavomatu? Mam pocit, ze
minulorocne hodnotenia podniku neboli prave najlepsie, tak tym padom hodnotenia
uzivatelov priebezne vymazavate alebo znedostupnite (neplatny link)? Tato ponuka
hotela Myto je kazdy rok (pripadne aj v zime) obnovena s cistym stitom bez
dostupnych hodnoteni, aby prilakala co najviac novych zakaznikov? Vopred dakujem
za odpoved.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Andrej,
ďakujeme za Vašu otázku. Ukončené ponuky tej istej prevádzky nie sú
spárované s teraz prebiehajúcou ponukou, avšak ukončenú ponuku si viete
dohľadať cez vyhľadanie konkrétnej ponuky na našej stránke. Všetky
ukončené ponuky sú šedo zobrazené nižšie pod názvom „ukončené
ponuky.“ Po rozkliknutí konkrétnej ponuky sa ukáže upozornenie
o skončení ponuky, ale následne opäť nižšie na obrazovke sa dostanete
k šedému obdĺžniku, ktorý Vám ponúka „zobraziť pôvodnú ponuku.“
Po kliknutí sa Vám zobrazí celá pôvodná ponuka ja s hodnoteniami. Zlé
hodnotenia nevymazávame, a tak tam nájdete všetko.
Prajem pekný deň :)
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den ako sa riesi ked idu 3 a ztoho jeden chce pouzit poukaz?
Dobrý deň Tibor,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Rekreačný poukaz sa dá vystaviť na toho človeka, ktorý daný pobyt hradí. Hotel Vám vystaví faktúru, kde sú poplatky a tak isto aj Vaše meno. S touto faktúrou následne pôjdete za Vaším zamestnávateľom.
Prajeme Vám pekný deň.