Otvorený voucher: Po zakúpení kupónu je potrebné preveriť dostupnosť Vami vybraného termínu na tel. č.: +421 32 640 12 24 alebo e‑mailom na: info@hotelpodhradom.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu. Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň,nedá sa k Vám dovolať,preto sa chcem uistiť mojou
rezerváciou na dni 1,11–3,11 pre dve osoby,nakolko som už zakúpil
cestovné lístky na vlak s príchodom cca 13,00 hod do Trenčína
Hotel Pod Hradom***
Dobrý deň, prosím skúste nám zavolať na 0948 736 959.
Ďakujem, recepcia
Татьяна Налепа
Dobrý deň. Chcem poznať čas raňajok a večere.
Hotel Pod Hradom***
Dobrý deň,
raňajky sa podávajú nasledovne:
od pondelka do piatku – 7.00–9.30hod
počas víkendu od 7.30 do 9.30hod
Večere sú od 17.00 do 19.00hod.
Prajeme pekný deň
recepcia
Lenka Janickova
Dobrý deň,
aká by bola cena pre 2 dospelé osoby termin 21.-23.5.2019 s podmienkou
že každá osoba bude zvlášť v izbe?
Hotel Pod Hradom***
Dobrý deň,
cez zlavomat sú dané sumy, je to pre 2 osoby ale na jednej izbe. Pokiaľ by
chcel mať každy samostatnú izbu, museli by sa zakúpiť dva vouchre.
S pozdravom
recepcia
Erika Randíková
Dobrý deň! Zaujala nás vaša ponuka :-) Chceli by sme zobrať aj deti vo
veku 4r. 5r. a 10r. -máte aj nejaké izby s viacerými posteľami alebo je
možnosť prístelok? Taktiež ma zaujíma potom cena. Vopred Ďakujem za
odpoveď! Erika
Hotel Pod Hradom***
Dobrý deň pani Erika,
samozrejme je u nás možnosť prístelok, poplatok za 1 prístelku je 24€/
noc.
V prípade 3 detí bude treba ale ešte k vouchru priplatiť 10€/ noc za
suit izbu – je to väčšia izba, nakoľko do tej ,,štandardnej", ktorá je
zahrnutá vo vouchri, sa nezmestia 3 prístelky.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,nedá sa k Vám dovolať,preto sa chcem uistiť mojou rezerváciou na dni 1,11–3,11 pre dve osoby,nakolko som už zakúpil cestovné lístky na vlak s príchodom cca 13,00 hod do Trenčína
Dobrý deň, prosím skúste nám zavolať na 0948 736 959.
Ďakujem, recepcia