Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Otvorené vouchery: Rezerváciu urobíte e‑mailom na prawdzic@prawdzic.com.pl alebo na tel. +48 58 553 5015 a +48 509 899 067. Pri objednávke uveďte kód voucheru a kontaktný telefón. Rezerváciu sa odporúča vykonať čo najskôr po zakúpení voucheru.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, dostali sme voucher ako dar, platný do konca Októbra, avšak
v hoteli už nie je voľná Deluxe izba žiadna.
Co odporúčate robiť v takomto prípade?
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Gabriela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, kontaktujte nás e-mailom na: podpora@zlavomat.sk a
situáciu spolu vyriešime!
Prajeme Vám pekný deň.
Norika
Dobrý večer môžem sa spýtať ako je to s dopravou musí byť vlastná ?
Alebo ju poskytujete ?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Norika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko sa jedná iba o ponuku na ubytovanie, doprava je
individuálna.
Prajeme Vám pekný deň.
Beata Chovanova
Dobry den,
ak si zakupim jeden voucher a pise sa v popise,ze je to ubytovanie pre
2 osoby,tak staci kupit 1 voucher a vsetko v popise plati pre 2 osoby,alebo
je potrebne kupit 2ks voucheru?
Dakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Beata,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, keďže je jeden voucher pre 2 osoby, všetky jeho výhody sa týkajú
dvoch osôb. Pri kúpe dvoch voucherov by tak bola ponuka pre 4 osoby.
Prajeme Vám pekný deň.
Viera Štefková
Môžeme cestovať a ubytovať sa spoločne tri osoby?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Viera,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky. Prosím, pobyt je iba
pre 2 osoby, avšak je možné priplatiť na tretiu osobu na prístelke :
Dospelý na prístelke s polpenziou: 220 PLN/noc (iba v izbe Deluxe).
Prosím, pred rezerváciou kontaktujte hotel, ohľadom 3 osoby, či sú
dostupné kapacity. Príplatky sa hradia až priamo na mieste.
Prajeme Vám pekný de.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, dostali sme voucher ako dar, platný do konca Októbra, avšak v hoteli už nie je voľná Deluxe izba žiadna.
Co odporúčate robiť v takomto prípade?
Ďakujem.
Dobrý deň Gabriela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, kontaktujte nás e-mailom na: podpora@zlavomat.sk a situáciu spolu vyriešime!
Prajeme Vám pekný deň.