Otvorený voucher: Informácie a rezervácie na tel. č. +48 661 444 257 alebo e‑mailom na adrese: rezerwacja@tatraglamp.pl (poľsky alebo anglicky)
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Pomoc pri rezervácii: rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den prajem, kazdy den sa zobrazuje iny den moznosti ubytovania, mam to
chapat tak ze su vsetky terminy obsadene v septembri a zobrazi sa volny ak
niekto zrusi rezervaciu? Pisala som mail priamo do ubytovacieho zariadenia ale
neodpisali. Chcela by som termin od 18–20.9
Zlavomat.sk
Dobrý deň Adriána,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, online kalendár je priamo synchronizovaný s hotelovým systémom, a tak
sa termíny upravujú podľa dostupných kapacít. Prosím, ak sa Vám nedarí
komunikovať s hotelom, kontaktujte nás e-mailom na: podpora@zlavomat.sk a
pomôžeme Vám!
Prajeme Vám pekný deň.
Lindita Sinani
Dobrý deň chcela som sa len informovať či je možné ubytovať sa aj keď
mám 17 rokov a priateľ 18. Nakoľko mi už neodpisujú na 3 mail
píšem sem..
Zlavomat.sk
Dobrý deň Lindita,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Nakoľko je voucher pre 2 osoby, je možné sa ubytovať aj vo Vašom prípade.
:)
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den prajem, kazdy den sa zobrazuje iny den moznosti ubytovania, mam to chapat tak ze su vsetky terminy obsadene v septembri a zobrazi sa volny ak niekto zrusi rezervaciu? Pisala som mail priamo do ubytovacieho zariadenia ale neodpisali. Chcela by som termin od 18–20.9
Dobrý deň Adriána,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, online kalendár je priamo synchronizovaný s hotelovým systémom, a tak sa termíny upravujú podľa dostupných kapacít. Prosím, ak sa Vám nedarí komunikovať s hotelom, kontaktujte nás e-mailom na: podpora@zlavomat.sk a pomôžeme Vám!
Prajeme Vám pekný deň.