Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Oddych v Karlových Varoch: 4* hotel, polpenzia a vstup do wellness
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: zavolajte na tel. číslo +420 353 505 160 alebo napíšte e‑mail na info@jeandecarro.com a uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
- Dieťa do 2,9 rokov bez nároku na lôžko a stravu: zadarmo
- Dieťa od 3 do 9,9 rokov na prístelke: 653 Kč / noc s polpenziou
- Dieťa od 10 do 14,9 rokov na prístelke: 796 Kč / noc s polpenziou
- Dieťa nad 15 rokov: 940 Kč / noc s polpenziou
- Domáci maznáčikovia: 200 Kč/ noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie: Parkovanie: Na hotelovom parkovisku za 300 Kč / deň. Nutné rezervovať vopred.
- Rezerváciu môžete 10 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 10 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň, chcem sa opýtať na to, že ak by sme chceli ísť 3 osoby, či tretia osoba si musí kúpiť voucher, ktorý je pre 2 osoby. Vopred Vám ďakujem a želám príjemný deň.
Dobrý den, pokud je 3. osoba dítě – doplatek je viz příplatky:
Dieťa do 2,9 rokov bez nároku na lôžko a stravu: zadarmo
Dieťa od 3 do 9,9 rokov na prístelke: 350 Kč / noc s raňajkami, 203 Kč
/ večera
Dieťa staršie 10 rokov na prístelke: 425 Kč / noc s raňajkami, 246 Kč
/ večera
. Pokud bude 3. osoba dospělá, která bude čerpat stejné služby, je
doplatek polovina voucheru tj. u voucheru za 179,–EUR = 89,5EUR. Doporučuji
však nejdříve ověřit termín, zda je volný třílůžkový pokoj. Klas.
přistýlka je vhodná spíše pro děti do cca 15ti let…přeji hezký den
Renata Mašatová, sales manager hotelu Jean de Carro
Dobrý deň, chcem sa spýtať či máte pri hotely parkovisko a je potrebné si ho zarezervovať.
Dobrý den, ano, přímo u hotelu máme 5 parkovacích míst, rezervace je tedy nutná…přeji hezký den Renata Mašatová, sales manager hotelu Jean de Carro
Dobrý deň,máme záujem o pobyt od 21.7. na 3 noci s deťmi vo veku 11 a 16 rokov. Ako mám nahlásiť deti,keď si kúpim voucher pre 2 osoby?
Dobrý den, voucher je pro 2 osoby, pro děti tedy zakupte další voucher
ve stejném termínu – tj. další pokoj…přeji hezký den
Renata Mašatová, sales manager hotelu Jean de Carro
Dobry den.
Mame s manzelom zaujem o Vas pobyt s polpenziou na 3 dni. Chcem sa spytat,
kolkokrat za pobyt mame v cene tohto voucheru ranajky a kolkokrat veceru?
Neviem, ci som to pochopila sprave, su to 2× ranajky pre 2 osoby a 2× vecera
pre 2 osoby?
Srdecne Vam dakujem.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu. Ano, v den příjezdu začínáte večeří, další den budete mít snídani a večeři a v den odjezdu končíte snídaní…takže na 2 noci – každý 2× snídaně, 2× večeře…těšíme se na Váš pobyt a přeji hezký den Renata Mašatová, sales manager hotelu Jean de Carro
Dobrý deň, chcela by som rezervaciu od 16 sep do 20 sep .le by som chcela sa opytať či možem zaplaťiť pri ubytovani .nakolko sme dôchodcovia lepšie je to pre nas dakujem.
Dobrý den, ano, v termínu 16.-20.9. volné pokoje máme. Bohužel bez platby předem na bank. účet portálu zlavomat.sk Vám zřejmě nepřijde voucher. Ohledně platby prosím kontaktujte přímo portál zlavomat.sk. přeji hezký den Renata Mašatová, sales manager hotelu Jean de Carro
Dobrý deň, v balíčku ponuky je 3-chodová večera pre 2 osoby (vopred dané menu). Chcem sa opýtať, či by ste vedeli prichystať aj vegetariánsku verziu a ak áno, ako to je potrebné nahlásiť. Ďakujem.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu, ano, můžeme nabídnout i vegetariánskou verzi. Nejlépe pokud nám napíšete tento požadavek rovnou při rezervaci nebo alespoň 1 týden před příjezdem do hotelu na info@jeandecarro.com. děkuji Renata Mašatová, sales manager hotelu Jean de Carro
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
ako mozeme rezervovat parkovanie pri hoteli ?
(dátum 08.11.2019–10.11.2019)
Dakujem.
Dobrý den, prosím o zavolání přímo na recepci hotelu Jean de Carro tel. +420 353 505 111 k ověření volné kapacity na parkovišti.
přeji hezký den Renata Mašatová, sales manager hotelu Jean de Carro