Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň. Je ešte voľný termín od 19.8 do 24.8.2019? 2 dospelý a
2 deti (4 a 7 rokov)
Hotel Timun
Dobrý večer. Áno, v tomto období je rodinná izba pre 4 osoby zadarmo.
Máte možnosť rezervovať rodinnú dovolenku. S pozdravom Maja Marinovic,
htl Timun
Ivana
Dobrý deň, ja by som sa chcela opýtať, aká je vzdialenosť pláže
v metroch cca.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Ivana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pre bližšie informácie ohľadom polohy hotela kontaktujte priamo ich
na tel.čísle: +385 95 174 5120 e-mailom na: info@hotel-timun.hr
Prajeme Vám pekný deň.
Katarína
Dobry den,
Tiez by som Vas chcela poprosit o blizsie informacie o transporte zo
Slovenska. Dakujem !
Hotel Timun
Hello Ms. Katarina,
Unfortunately, we do not offer an organised transfer from Slovakia, or any other
country.
The only thig we have to offer is a transfer from Split airport.
Thank You for Your interest and best regards,
Maja Marinović,
Hotel Timun
Laura
Dobrý deň,
prosím Vás chcela by som sa opýtať táto ponuka asi nezahŕňa žiadnu
dopravu do Chorvátska ? Pretože veľmi radi by sme si to objednali ale nemáme
sa tam ako dostať a v texte sa nikde nepíše že v tom je zahrnutá nejaka
doprava autobusom alebo tak. Ak viete o nejakej možnosti dopravy cez Vás
budem veľmi rada keď ma budete informovať.
Ďakujem pekne
Hotel Timun
Hello and thank You for Your interest.
Unfortunately, we do not have an orrganised transfer from Your country.
The best we could do would be a transfer from Split airport to the island and
the hotel.
If You would be interested, we can send You the prices for the transfer.
Best regards,
Maja Marijnović,
Hotel Timun
Kristína
dobrý deň, chcem sa spýtať na rodinnú izbu, čo zahŕňa? išli by sme
3 dospelí a 2 deti vo veku 3 a 5 rokov.
ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Kristína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o našu ponuku.
Pobyt pre rodinu zahŕňa ubytovanie v rodinnej izbe s výhľadom na more pre
2 osoby. Príplatky za deti sa líšia nasledovne podľa veku dieťaťa a
dátumu pobytu: dieťa do 4,9 rokov na lôžku s rodičmi vrátane polpenzie:
zadarmo.
Dieťa od 5 do 11,9 rokov na prístelke s polpenziou:
7.–13. 9.: 18 €/noc
24. 6. – 5. 7. a 24. 8. – 6. 9.: 23 €/noc
6. 7. – 23. 8.: 28 €/noc
Poplatok za dospelú osobu na prístelke s polpenziou je nasledovný:
7.–13. 9.: 36 €/noc
24. 6. – 5. 7. a 24. 8. – 6. 9.: 45 €/noc
6. 7. – 23. 8.: 56 €/noc
Prajem príjemný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Je ešte voľný termín od 19.8 do 24.8.2019? 2 dospelý a 2 deti (4 a 7 rokov)
Dobrý večer. Áno, v tomto období je rodinná izba pre 4 osoby zadarmo. Máte možnosť rezervovať rodinnú dovolenku. S pozdravom Maja Marinovic, htl Timun