Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu, hotel už nie je potrebné ďalej kontaktovať. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť. V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Otvorené vouchery: Rezerváciu urobíte e‑mailom na info@grand-hotel.pl alebo telefonicky na +48 172 500 099 v anglickom alebo poľskom jazyku. Pri objednávke uveďte kód voucheru a kontaktný telefón. Rezerváciu sa odporúča vykonať čo najskôr po zakúpení voucheru.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Nespokojnosť! Kúpite pobyt s polpenziou a romantickou večerou ( vramci
balíka) a prídete do hotela kde Vám povedia že máte len raňajky! A jeden
nárok na romantickú večeru !!!!! Akože a zvyšné dni zaplatená
polpenzia nič?!
Zlavomat.sk
Dobrý deň Nikola,
ďakujeme za Váš názor a záujem o naše ponuky.
Mrzí nás vzniknutá situácia, prosím ohľadom reklamácie sa obráťte na
nás na emailovu adresu: podpora@zlavomat.sk
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Daniel
Dobrý deň chcel by som sa opýtať na izby, izba Deluxe je zobrazená na
druhom obrázku?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Daniel,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, izba deluxe je zobrazená na druhom obrázku. Ďalšie informácie
ohľadom deluxe izby môžete získať na tejto stránke: https://www.grand-hotel.pl/en/deluxe/
Prajeme Vám pekný deň
Miro
Dobry den,
je mozny pobyt na 4 dni v termine 1–4.10.2019? Nevidim tuto ponuku v online
kalendari. Dakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Miro,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, voľné termíny sa automaticky zobrazujú po zadaní počtu
ubytovaných osôb. Ak sa daný termín nezobrazuje ako voľný, a teda
v modrom krúžku, tak nie je dostupný pre Vami zadané požiadavky, alebo už
hotel nemá vôbec voľné kapacity.
Prajeme Vám pekný deň.
Klara
Dobry den, je mozne rezervovat si pobyt s 2 detmi (6 a 10 r.)? Aky by bol
priplatok za druhe dieta? A nachadza sa v hoteli detsky kutik? Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Klara,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, na daný pobyt je možné ubytovať iba 2 až 3 osoby bez ohľadu na
ich vek. Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré vyhovujú
Vašim požiadavkám.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Nespokojnosť! Kúpite pobyt s polpenziou a romantickou večerou ( vramci balíka) a prídete do hotela kde Vám povedia že máte len raňajky! A jeden nárok na romantickú večeru !!!!! Akože a zvyšné dni zaplatená polpenzia nič?!
Dobrý deň Nikola,
ďakujeme za Váš názor a záujem o naše ponuky.
Mrzí nás vzniknutá situácia, prosím ohľadom reklamácie sa obráťte na nás na emailovu adresu: podpora@zlavomat.sk
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.