Vo formulári vyberte zájazd: „Adventný punč v Krakowe.“ s vami zakúpeným termínom. Následne vyplňte položky.
Do časti „Poznámka“ uveďte čísla zakúpených zľavových kupónov / voucherov.
Každá cestujúca osoba musí mať vlastný zľavový kupon / voucher. V prípade, že máte záujem o miestenku, je potrebné uviesť do poznámky Vaše želané miesta v autobuse – strana dverí/vodiča, predná časť, stred autobusu atď.
Vaša rezervácia Vám bude potvrdená a na mail zaslaná záväzná zmluva o zájazde.
Pokyny k zájazdu sú zasielané cca 7 dní pred nástupom na zájazd.
Pokiaľ vám pokyny do tejto doby nebudú doručené, je nutné informovať sa, na call centre 0911 594464 (v prac. dňoch od 9 – 17 hod.)
Zdravim,rada by som sa opytala na planovany cas odchodu z Kosic a tiez cas
prichodu. A cca kolko casu bude na volny program,teda na trhy. Dakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jaroslava,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto informácie je potrebné sa obrátiť priamo na
poskytovateľa danej ponuky emailom zajazdy@startrip.sk alebo
telefonicky +421 911 594 464.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Zdravim,rada by som sa opytala na planovany cas odchodu z Kosic a tiez cas prichodu. A cca kolko casu bude na volny program,teda na trhy. Dakujem
Dobrý deň Jaroslava,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto informácie je potrebné sa obrátiť priamo na poskytovateľa danej ponuky emailom zajazdy@startrip.sk alebo telefonicky +421 911 594 464.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.