Otvorené vouchery: Po zakúpení kupónu je potrebná rezervácia vopred na tel. č.: +421 52 7884311, prípadne e‑mailom: recepcia@kastiellucivna.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu. Je možné zakúpiť si viacero kupónov a predĺžiť si tak pobyt.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den, pri pobyte s dietatom (3 roky) je nutne objednat aj postielku
alebo je to dobrovolne?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Ján,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, pri objednávke Vám automaticky vyráta sumu pobytu s dieťaťom. Do
veku 2 rokov (vrátane) je to bez nároku na lôžko, čiže pre dieťa nie je
potrebná prístelka. Pri pobyte s dieťaťom vo veku 3 a viac rokov sa cena
zvyšuje z dôvodu poskytnutia prístelky. V prípade potreby prístelky je
nutné si jej dostupnosť overiť s hotelom vopred.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
J
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, aká je cena polpenzie ku
novoročnému pobytu?
Pripadne, či sa v kaštieli nachádza aj nejaká kuchynka.
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, na náš voucher nie je možné priplatiť si za polpenziu. Pre
bližšie informácie, ako aj o informácie ohľadom kuchynky kontaktujte
priamo kaštieľ na tel.čísle: +421 918 323 333
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana Duňová
Dobrý večer. Dalo by sa, aby boli v apartmáne 2 prístelky?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, toto nie je možné nakoľko izby sú priradené na základe počtu
osôb (2–3) a dieťa pri troch osobách je možné iba do 2,9 roka bez
nároku na lôžko a stravu.
Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, ktoré vyhovujú Vašim
požiadavkám.
Prajeme Vám pekný deň.
Katarina
Dobrý deň, mala by som záujem o rezerváciu novoročného pobytu od
30.12 –2.1. aj s polpenziou pre 1 osobu.
Chcela by som si zobrať so sebou aj psa (plemeno labrador)
bolo by to možné?
ďakujem za odpoveď
Zlavomat.sk
Dobrý deň Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, pri pobyte pre 1 osobu však budete musieť uhradiť sumu za 2 osoby,
nakoľko ponuka je pre 2 až 3 osoby. Domáce zvieratá sú za príplatok
10€/noc avšak prosím, informujte sa o plemene psa priamo na recepcií
hotela na tel.čísle: +421 918 323 333
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dada
Dobry den, neda sa mi nastavit novorocny pobyt pocas Silvestra a Noveho
roka, preco?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Ján,
ďakujeme za Váš podnet a záujem o naše ponuky.
Prosím, daný variant pri tejto ponuke je dostupný a je možné si vytvoriť
online rezerváciu. V prípade problému nás kontaktuje emailom na podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Alexander Lutter
S polpenziou vasa cena na vikendovy pobyt, prosim info.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Alexander,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, naša ponuka je iba s raňajkami. Ak si želáte polpenziu je nutné
o tejto možnosti kontaktovať priamo kaštieľ na tel.čísle:
+421 918 323 333. Avšak pri možnosti zakúpenia polpenzie je cena za
stravu nezľavnená.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dorota
V Lučivnej sme boli v zime a bolo super.Ale mali sme pobyt
s polopenziou+wellnessom.
Nebude aj taký balíček? :)
Zlavomat.sk
Dobrý deň Dorota,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ponuky pridávame postupne, a tak Vám odporúčame si našu stránku
prezerať pravidelne, alebo si nastaviť posielanie nových ponúk na Váš
e-mail. :)
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, pri pobyte s dietatom (3 roky) je nutne objednat aj postielku alebo je to dobrovolne?
Dobrý deň Ján,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, pri objednávke Vám automaticky vyráta sumu pobytu s dieťaťom. Do veku 2 rokov (vrátane) je to bez nároku na lôžko, čiže pre dieťa nie je potrebná prístelka. Pri pobyte s dieťaťom vo veku 3 a viac rokov sa cena zvyšuje z dôvodu poskytnutia prístelky. V prípade potreby prístelky je nutné si jej dostupnosť overiť s hotelom vopred.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.