Objednávku nie je možné stornovať nakoľko ide o objednávku namieru, podľa požiadaviek zákazníka
Bilková Lucia
Dobrý deň, zakúpila som si 5ks kupónov, online som si cez stránku
vytvorila obrazy, vyplnila som údaje no vypisuje mi, že nie je možné
odoslať objednávku. Prosím poradilte mi ? Má ísť o darček k Vianociam
tak by som to rada stihla :)
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko sa jedná o chybu priamo na stránke predajcu, odporúčame
Vám kontaktovať priamo ich e-mailom na: info@onlineobraz.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Barbora
Dobrý deň,
až po zakúpení voucheru som si všimla ze poštovné sa platí kuriérovi.
Nebola by prosím nejaká iná možnosť ako zaplatiť poštovné dopredu? Chcem
hotový obraz totiž poslať ako darček a nebolo by vhodné aby obdarený
niečo musel platiť. Veľmi pekne ďakujem za odpoveď.
Barbora
Onlineobraz.sk
Dobrý deň, samozrejme je možné zaplatiť poštovné na účet. Pri
objednávke to prosím napíšte do poznámky.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, zakúpila som si 5ks kupónov, online som si cez stránku vytvorila obrazy, vyplnila som údaje no vypisuje mi, že nie je možné odoslať objednávku. Prosím poradilte mi ? Má ísť o darček k Vianociam tak by som to rada stihla :)
Ďakujem
Dobrý deň Lucia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko sa jedná o chybu priamo na stránke predajcu, odporúčame Vám kontaktovať priamo ich e-mailom na: info@onlineobraz.sk
Prajeme Vám pekný deň.