Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Vytvorte si stolné alebo nástenné A3 fotokalendáre
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Po obdržaní voucheru od Zľavomatu (príde vám e‑mailem) pokračujte na stiahnutie programu MCLAB alebo si zvoľte vytvorenie v online aplikácii (nová aplikácia ponúka rozsiahle možnosti pre tvorbu fotoproduktov a je ideálna pre zákazníkov s kvalitným internetovým pripojením, už nie je potrebné nič inštalovať, postupujte podľa návodu)
- V nainštalovanom programe MCLAB vytvorte album a kliknite na ikonu nákupného košíka (objednať).
- Potvrďte podmienky pre presmerovanie do objednávkového systému.
- Prihláste sa do svojho účtu (pokiaľ ho nemáte, kliknite na vytvoriť účet).
- Zadajte množstvo a vyberte spôsob doručenia.
- Do sekcie „Detaily platby“ vpíšte kód Vášho voucheru a kliknite na uplatniť. (Pokiaľ Vám kód hlási, že je neplatný, vložte ho manuálne do sekcie Daľšie informácie – Voucher. Spolu s Vašim voucherom vložte aj názov zľavového portálu – Zľavomat. Táto kolonka slúži iba pre kódy voucherov. Iné informácie neuvádzajte.)
- 1 ks fotoproduktu = 1 kód voucheru, na 2 ks fotoproduktov je potrebné napísať 2 kódy atď. Neopakujte kódy voucherov do viacerých objednávok – je to zbytočné.
- Potvrďte objednávku. Viac objednávok je združovaných automaticky na jedno poštovné – „združená doprava“.
- Nevšímajte si výšku ceny objednávky, tá bude upravená až dodávateľom pri odoslaní hotovej objednávky.
- Nevypínajte program až do obdržania prvého potvrdenia prijatia dát – musíte si uvedomiť, že odosielané dáta môžu byť značne veľké a ich odoslanie môže trvať dlhšie.
- V prípade nejasností kontaktujte podporu.
- V prípade nedodržania popísaného postupu objednania môže dôjsť k značnému oneskoreniu objednávky.
- Po zaslaní objednávky vám prídu 2 potvrdzujúce e‑maily o prijatí objednávky.
- Po kontrole objednávky dostanete druhý e‑mail s odkazom na online overenie stavu objednávky (to znamená, že objednávka je skontrolovaná a prijatá).
Doprava:
- Osobný odber je možný na adrese Computer MCL Brno, spol. s r. o., Brněnská 1113, 664 42 Modřice (14 dní / zdarma)
- Doručenie na adresu Slovenskou poštou (14 dní / 3,99 €)
- Na jedno poštovné je možné zaslať 4 kalendáre
- Dodacia doba je 14 pracovných dní od objednania
- Cenu upravuje dodávateľ až pri odoslaní zásielky (nevšímajte si teda výslednú pôvodnú cenu).
Po realizovaní objednávky ju už nie je možné zrušiť nakoľko ide o objednávku vytvorenú podľa požiadaviek zákazníka
Dobry den
Prosim vas, chcem si opat u vas objednat Týždenný stolný kalendár (S35),
avsak mam otazku. Kupujem kazdorocne ako darcek, no minuly rok, co som sa
dozvedela od obdarovanej az teraz, su mena, dni, sviatky…v stolnom kalendari
v ceskej verzii. A tak kalendar pre nepouzitelnost skoncil minuly rok vraj
rovno v supliku:-( co mima je velmi luto.
Neviem teda, ci na Slovensko dodavate kalendare iba s ceskym kalendariom, alebo
viete dodat slovensky kalendar – so slovenskymi menami, sviatkami…atd.
Neviem kde teda minuly rok mohla pripadne nastat chyba.
Problem som totiz minuly rok mala aj s textami (pismo a umiestnenie textov) aj
s fotoknihami H18.
Co sa mi ale roky predtym, co si u vas produkty objednavam (od r.2014), este
nikdy nestalo. A ani ceske kalendarium som zatial nemala reklamovane.
Tak neviem, ci treba niekde nieco specialne zakliknut, co ptedtym nebolo, alebo
aky postup zvolit, aby som sa vyhla tejto neprijemnosti.
Lebo s fotoknihami a kalendarmi od vas som velmi spokojna a objednavam vzdy len
u vas.
Vdaka za odpoved/radu
Vsetko dobre zelam,
Lubica
Dobrý den, stolní kalendáře máme na slovenských stránkách. Tedy fotoknihy-mcl.sk. Určitě jsme měli kalendáře Sk také v minulém roce. Tak jak uvidíte vytvořený kalendář v programu nebo v online aplikaci, tak jej i vytiskneme. Pokud tam budou slovenská kalendária tak Vám vytiskneme slovenský kalendář.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň ja som si u vás včera zakúpila voucher na stolový kalendár a nebol mi zaslaný na mail neviem ho využiť niekde asi nastala chyba.
Dobrý den
To musíte kontaktovat Zlavomat SK
Dobrý deň Dominika,
ďakujeme za Váš podnet a záujem o naše ponuky.
Prosím, je potrebné si v emailovej schránske skontrolovať aj priečinky spam a reklamy. Niekedy sú emaily automaticky priradzované do týchto priečinkov. V prípade, že by ste voucher nenašli, prosím kontaktujte nás emailom na podpora@zlavomat.sk alebo telefonicky na tel. čísle +421 232 117 321.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.