Rezervácia: Voucher je potrebné vymeniť min. 24 hod. vopred v pokladnici divadla za vstupenku na vybrané divadelné predstavenie na základe uverejneného aktuálneho programu divadla na daný mesiac podľa dostupných voľných kapacít.
V prípade, že si voucher nemôžete vymeniť za vstupenku vopred, je potrebné urobiť aspoň rezerváciu na tel. čísle: +421 911 148 446, alebo e‑mailom: pokladna@divadlozilina.eu.
Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
Obmedzenie: Voucher je možné využiť iba na predstavenia, ktoré sú uvedené v ponuke voucheru.
UPOZORNENIE: V deň predstavenia je potrebné do divadla prísť aspoň 30 min. pred začiatkom predstavenia, ak máte vstupenku iba rezervovanú.
Po výmene voucheru za divadelnú vstupenku už nie je možné ho stornovať.
V zmysle ust. § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote. Na základe uvedeného nie je v prípade zakúpenia vstupenky možné odstúpenie od zmluvy a žiadať vrátenie vstupného.
Dobrý večer. Ak chcem dať voucher ako dar daná osoba bude vidieť, že
bol zakúpený na zlavomate?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Silvia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, na voucheri sa bude nachádzať kontakt priamo na našu zákaznícku
podporu s koncovkou e-mailu @zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Lenka
Dobrý deň,
platí voucher aj na predstavenie Žltá čiara? V popise vouchera (pri cene)
je to uvedené, ale nižšie v popise ponuky už nie.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Lenka,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Áno, voucher platí aj pre uvedené predstavenie. V popise ponuky to chýba,
za čo sa ospravedlňujeme. Do ponuky to doplníme.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Viliam
Dobrý deň,
prosím vás, ktorý z termínov platnosti voucheru/vstupenky je platný?
„Termín: Platnosť do 20. 6. 2020.
V cene:
1 x Otvorená vstupenka na 1 divadelné predstavenie podľa vlastného výberu
pre 1 osobu
Platí pre 1 osobu na 1 predstavenie
Platná do 29.02. 2020
Podľa aktuálne dostupných kapacít“
Ďakujem za odpoveď
Zlavomat.sk
Dobrý deň Viliam,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, platnosť uvedeného voucheru je do 20. 6. 2020.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer. Ak chcem dať voucher ako dar daná osoba bude vidieť, že bol zakúpený na zlavomate?
Dobrý deň Silvia,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, na voucheri sa bude nachádzať kontakt priamo na našu zákaznícku podporu s koncovkou e-mailu @zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.