Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Upozornenie:V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, radi by sme si kúpili pobyt, jedná sa o 2 rodiny –
2 dospelí a 7 detí. Máme aj psíka.
Aká bude prosím celková suma za obdobie 3 a 4 noci
2–5.1. al.2–6.12020. Dá sa prosím aj variť – je tam varič?
Dajú sa doobjednať raňajky, popr. večera a dá sa bežkovať?
Ďakujem za odpoveď.
Z.Garguláková
Zlavomat.sk
Dobrý deň Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, pri danej ponuke je možnosť sa ubytovať aj s domácim miláčikom
nasledovne:
Domáce zvieratá: po dohode s recepciou (cena podľa veľkosti plemena).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so
svojím domácim miláčikom.
Nakoľko je ponuka dostupná pre 2 osoby, a v rámti tejto ponuky sú
k dispozícii komfortné izby Standard pre 2 osoby, je potrebné sa obrátiť
na poskytovateľa a preveriť možnosť ubytovania s deťmi. Služby, ktoré
nie sú súčasťou ponuky sa hradia formou príplatkov a je potrebné si ich
dostupnosť, resp. možnosť využitia vopred preveriť s poskytovateľom danej
ponuky. Poskytovateľa je možné kontaktovať emailom recepcja@willa-tecza.pl
alebo telefonicky +48 881 332 400.
V prípade problému s komunikáciou nás neváhajte kontaktovať na podpora@zlavomat.sk, danú
situáciu preveríme za Vás.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, radi by sme si kúpili pobyt, jedná sa o 2 rodiny – 2 dospelí a 7 detí. Máme aj psíka.
Aká bude prosím celková suma za obdobie 3 a 4 noci 2–5.1. al.2–6.12020. Dá sa prosím aj variť – je tam varič?
Dajú sa doobjednať raňajky, popr. večera a dá sa bežkovať?
Ďakujem za odpoveď.
Z.Garguláková
Dobrý deň Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a záujem o naše ponuky.
Prosím, pri danej ponuke je možnosť sa ubytovať aj s domácim miláčikom nasledovne:
Domáce zvieratá: po dohode s recepciou (cena podľa veľkosti plemena). Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Nakoľko je ponuka dostupná pre 2 osoby, a v rámti tejto ponuky sú k dispozícii komfortné izby Standard pre 2 osoby, je potrebné sa obrátiť na poskytovateľa a preveriť možnosť ubytovania s deťmi. Služby, ktoré nie sú súčasťou ponuky sa hradia formou príplatkov a je potrebné si ich dostupnosť, resp. možnosť využitia vopred preveriť s poskytovateľom danej ponuky. Poskytovateľa je možné kontaktovať emailom recepcja@willa-tecza.pl alebo telefonicky +48 881 332 400.
V prípade problému s komunikáciou nás neváhajte kontaktovať na podpora@zlavomat.sk, danú situáciu preveríme za Vás.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.