Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Poznávanie záhadnej a nepoznanej Transylvánie počas 5 dní
Hodnotenie podniku STARTRIP s. r. o.
V súčasnej situácií mám negatívnu skúsenosť s postupmi CK. Mesiac pred odchodom na zájazd som sa chcela informovať, ako bude CK postupovať, ak nebude možné cestovať kvôli situácií vo svete. Odpoveďou mi bolo, že aktuálne nemáme žiadne obmedzenia pre zájazd. 5 dní na to rozoslala CK mail, v ktorom dala zákazníkom kvôli súčasnej situácií na výber zo 4 možností:
1. bezplatne zmeniť termín zájazdu,
2. požiadať o vystavenie darčekového voucheru, v plnej výške Vašej úhrady s platnosťou voucheru do…,
3. stornovať objednané služby v tej dobe s 30 %,
4. ponechať rezerváciu bez zmeny a cestovať v rezervovanom termíne.
…
Spolu s priateľovou mamou sme sa rozhodli ponechať objednávky bez zmeny, pretože sme chceli cestovať v konkrétny termín. E‑mail sme im poslali v deň, dokedy sme mali poslať naše vyjadrenie. Súčasne sme teda riešili 2 objednávky, každú trochu iným spôsobom. Na prvú odpísali, že berú na vedomie a mne odpísali, že už mi vystavili poukaz. Pričom sme si vybrali rovnaké možnosti. Na to som reagovala, že nesúhlasím s daným postupom, pretože nič také nemajú uvedené vo VOP, že toto môžu spraviť bez súhlasu klienta a klient predpokladá, že ak nestihne reagovať na e‑mail, ktorú možnosť si vyberie, zostáva objednávka nezmenená. Napriek tomu, že sme použili voucher zo zľavomatu, máme sa riadiť už VOP cestovnej kancelárie, keďže zmluvu máme s ňou. Takto mi aj odpovedal zľavomat. Z CK obratom odpísali, že to preveria. V ten istý deň som sa rozhodla spraviť rázny krok pri mojej objednávke a odstúpiť od mojej zmluvy s odvolaním na § 21 odst. 2 Zákona č. 170/2018 Z.z. a žiadala som vrátenie celej sumy. CK sa nevyjadrovala. Chápem, že toho mali na vybavenie asi trochu viac. Tak som čakala.
…
Na 18ty deň od tohto mailu, sme na obe objednávky dostali úplne rovnakú odpoveď. V tomto mi príde postupovanie CK nekorektné a ďalej budeme riešiť. Nahneval ma predovšetkým úvod e‑mailu:
„Z dôvodu, že ste neboli ochotní prijať nami ponúkané ústretové riešenia, ktorými sa CK snažila zachovať čo najviac proklientsky a ponúknuť svojim zákazníkom riešenia, pri ktorých by neutrpeli žiadnu ujmu, sme si dali vypracovať právne stanovisko k riešeniu Vašej objednávky. CK vznikli náklady s Vašou objednávkou a CK nedisponuje s Vami uhradenou čiastkou za zájazd v plnej hodnote. Náklady pozostávajú z:
– cena za ubytovanie – ktorá bolo uhradené vopred,
– záloha sprievodcovi – ktorá bola uhradená vopred,
– záloha na dopravu – ktorá bola uhradená vopred,
– provízia cestovnej agentúre – ktorá bola uhradená vopred.
Do tohto času sme sa prioritne venovali komunikácii s našimi obchodnými partnermi. Sme veľmi vďační za množstvo pozitívnych reakcií z ich strany. Mimoriadne nám záleží na tom, aby mali naši klienti ochránené všetky finančné prostriedky, ktoré zaplatili za objednaný zájazd a ktoré boli zaslané na účty dodávateľov služieb. Preto za najúčinnejší a najkorektnejší považujeme odklad plnenia (termínu) zájazdu do obdobia vhodného na cestovanie.
Na základe uvedených faktov sme Vám vytvorili darčekový voucher v hodnote plnej Vašej platby. Tento darčekový voucher je možné použiť do 31. 6. 2021 ( cestovanie je možné aj v neskoršom termíne ) na akýkoľvek zájazd z našej ponuky.“
…
Z mojej komunikácie jasne vyplývalo, že som sa zaujímala o zájazd a vybrala som si z ponúkaných možností. Vybrala som si tú, ktorá nám vyhovovala najviac. Keby sme mali inú možnosť, vybrali by sme inak, ale jednoducho, cestovať sme chceli v konkrétny termín a nikto z nás nerátal vo februári pri objednávaní s tým, že v apríli to možné nebude. CK mi neposkytla stanovisko k odstúpeniu od zmluvy. Keďže na stránkach mali napísané, že pre rýchlejšiu komunikáciu máme písať e‑maily, tak sme tak robili. Po zistení, že sme neboli ochotní prijať ich riešenia, som CK znova napísala, že nesúhlasím s ich tvrdením a naďalej trvám na pôvodnom odstúpení od zmluvy a vrátení plnej sumy, aj keby ich mali vrátiť o niečo neskôr. Rovnako pri druhej objednávke napísali stanovisko, keďže CK nepostupuje v rámci svojich VOP a nevie zájazd zrealizovať v stanovený termín, žiadajú peniaze naspäť. Takže čakáme na ďalšiu odpoveď. Z mailu, ktorý rozoslali klientom mám pocit, že sa vôbec nezaoberali objednávkam individuálnejšie, ale rozhodli sa všetkých odbaviť rovnako. Poslať totožne napísaný text, pridať darčekový poukaz, s ktorým sme nesúhlasili a podmienky k nemu. Ja som postupovala v súlade s VOP kancelárie, so zákonom a odporúčaniam SOI pri odstúpení od zmluvy v aktuálnej situácií. Od CK nemáme žiadne vyjadrenie v paragrafoch, zákonoch, ani častiach VOP, na ktoré sa odvolávajú a na základe ktorých majú právo takto postupovať. Nájde sa veľa klientov, ktorým ponúkané možnosti vyhovujú. My to žiaľ nie sme.
…
Pevne dúfam, že CK zmení rétoriku a zamyslí sa, či tým chce stratiť súčasných, či potencionálnych klientov. Táto situácia vo svete bude v najbližšej dobe preverením dôveryhodnosti a korektnosti viacerých CK, ako sa zachovajú ku klientom. Niektoré naozaj bezproblémovo vracajú plnú sumu, s inými budú klienti asi musieť bojovať.
Sprievodkyňa Evka úplne top, veľmi milá a zábavná, poskytla veľa zaujímavých informácií nielen o Transylvánii ale aj o Rumunsku celkovo. Šoféri taktiež veľmi milí a príjemní. Celý výlet sa mi páčil, určite si popozerám aj iný zájazd od tejto spoločnosti 😊
Hodnotená ponuka: Poznávanie záhadnej a nepoznanej Transylvánie
program a sprievodkyňa eva
.
Bola som spokojná so všetkým, milá sprievodkyňa, dobre zorganizované.
Hodnotená ponuka: Poznávanie záhadnej a nepoznanej Transylvánie
program bol super
Všetko čo bolo v zmluve dohodnuté sa uskutočnilo
V autobuse sme sedeli úplne vzadu takže sa tam nedali sklopiť sedadlá, cesta bola hotová katastrofa v jednej polohe niekoľko hodín neter sedela v strede a nemala ani priestor na odkladanie drobností absolútne dehonestujuce. Klimatizácia vzadu nefunkčná. Úplne vzadu by cestujúci vzhľadom na dĺžku trvania jazdy nemali sedieť
Hodnotená ponuka: Poznávanie záhadnej a nepoznanej Transylvánie
- výklad a spravanie sprievodkyne (znalá, ústretová, ľudská a informovaná),
– sprievodný program zájazdu; čas na prezretie si navštívených miest; osobné voľno;
– odporúčam ľuďom ktorí majú radi históriu a pamiatky;
– ubytovanie bolo uspokojivé; služby personálu v hoteli taktiež (izby čisté, raňajky chutné)
- krátky čas na obzretie si mesta Sibiu v prvý deň zájazdu (cca 45min.)
Krásna krajina, úžasné pamiatky, pekné mestá, výborná sprievodkyňa, a neskutočná soľná baňa. Výlet bol z môjho pohľadu top
Hodnotená ponuka: Poznávanie záhadnej a nepoznanej Transylvánie
Všetko
Krásy Rumunska
Organizácia zájazdu
Hodnotená ponuka: Poznávanie záhadnej a nepoznanej Transylvánie
Krásna krajina určite odporúčam navštíviť.
Menšie problémy s CK – cestovala som sama a chcela som zdieľať izbu s niekým kto tiež cestoval sám. Dva dni pred odchodom som volala do CK kvôli tomu že som nedostala pokyny, ktoré mi boli obratom zaslané. Vtedy som sa už aj informovala či náhodou nie je niekto kto cestuje sám a chcel by zdieľať so mnou izbu. Pani tvrdila že nie. Ibaže na zájazde som zistia že jedna taká pani bola a tiež chcela zdieľať izbu. Nuž v prvú noc sa to už vraj nedalo zrušiť ale tak aspoň druhú noc sme už izbu zdieľali.
– Ubytovanie v prvú noc v 2* hoteli pričom v zmluve je jasne uvedené že minimálny štandard sú 3*. Plus v ten deň boli raňajky mimo hotela, v reštaurácii kde po stole s raňajkami pobehovali mravce.
Dobrý deň pani Andrea Tazejova. Uvádzate v hodnotení menšie problémy s Ck. Snáď nie je nás problém že cestujete sama. Sme cestovná, nie zoznamovacia kancelária. Pokial si pani o ktorej píšete uvedie do prihlášky že má záujem o jednolozkovu izbu a v priebehu zájazdu sa vzájomne dohodnete že máte záujem byt ubytované spoločne za to my nenesieme zodpovednost. Objednané izby v hoteli sa nedajú meniť. Sme
Radi že ste ocenili že aj napriek objednávke dvoch jednolozkovych izieb sme zabezpečili na druhu noc v hoteli dvojlôžkovu izbu aby sme Vám ušetrili príplatok za jednolozkovu. Veľmi nás mrzí vaša vďaka. Radi aj vás touto cestou upozorníme keďže s nami dnes cestujete na zájazd na ligursku Rivieru že budete mat počas oboch noci jednolozkovu izbu. Ohľadne hotela. Hotel v ktorom ste boli ubytovaní s klientami navštevujete 12 rokov. Nemali sme žiadne sťažnosti na uvedený hotel. Klienti sú v ňom maximálne spokojní a izby sú vždy čisté a plne zodpovedajú trom hviezdičkám. Hotelu chyba hviezdička pretože nema výťah a jedáleň, ktorá je vo výstavbe. Keďže v hoteli boli ubytované dve naše skupiny a mali sme záujem o plynule absolvovanie raňajok zabezpečili sme pre vás autobus raňajky v reštaurácií do ktorej sme vás priamo z hotela prepravili autobusom aby ste ani vzdialenosť 200 m nemuseli absolvovať peši. Jedna sa o veľmi peknú štýlovú reštauráciu. Ohľadne mravcov - nemáme žiadnu vedomosť že by sa klienti boli sprievodkyňu informovali o mravcoch. Reštaurácia je plne v prevádzke.
Hodnotená ponuka: Poznávanie záhadnej a nepoznanej Transylvánie
Príjemné prekvapenie a zbúranie predsudkov o zaostalosti Rumunska. Excelentná sprievodkyňa, ktorá naozaj poňala úlohu starostlivosti o klientov na 100% (porovnávam s inou cestovkou a bohužiaľ aj nespokojnosťou na inom zájazde). Vrelo dporúčam tento zájazd s touto CK aj iným.
Hodnotená ponuka: Poznávanie záhadnej a nepoznanej Transylvánie
Úžasná sprievodkyňa 😊 Rumunsko je krásne 😍 určite odporúčam 😏
Veľa času sme presedeli v buse v zápchach na cestách… Ale to sa asi veľmi nedá ovplyvniť…
Hodnotená ponuka: Poznávanie záhadnej a nepoznanej Transylvánie
Vrelo odporúčam. Super sprievodkyňa.
Hodnotená ponuka: Poznávanie záhadnej a nepoznanej Transylvánie
So zájazdom sme boli veľmi spokojný. Všetko prebehlo fajn a ešte nám aj počasie vyšlo :) Rumunsko má mnoho pekných pamiatok, ktoré sa oplatí vidieť.
Výborný program, ostrieľaná sprievodkyňa, krásne počasie, všetko na jednotku!
Hodnotená ponuka: Poznávanie záhadnej a nepoznanej Transylvánie
Perfektná sprievodkyňa, zájazd splnil moje ocakavaia
Hodnotená ponuka: Poznávanie záhadnej a nepoznanej Transylvánie
Vsetko 100%