Rezervácia: Po zakúpení voucheru sa prosím telefonicky informujte o obsadenosti reštaurácie, z dôvodu možnej uzavretej spoločnosti v podniku, na tel.č.: +421 910 937 777 alebo 02/44 441 359
Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
2 dní si chcem rezervovať termín kedy by som Využila voucher, lenže
stále majú vypnutý mobil. Co mam robiť?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Monika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto záležitosti nás kontaktujte emailom na podpora@zlavomat.sk alebo
telefonicky na tel. čísle +421 232 117 321 a situáciu preveríme.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
2 dní si chcem rezervovať termín kedy by som Využila voucher, lenže stále majú vypnutý mobil. Co mam robiť?
Dobrý deň Monika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, ohľadom tejto záležitosti nás kontaktujte emailom na podpora@zlavomat.sk alebo telefonicky na tel. čísle +421 232 117 321 a situáciu preveríme.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.