Otvorené vouchery: pred zakúpením voucheru prosíme preveriť dostupnosť ubytovania na tel. čísle +421 37 6511194. Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia e‑mailom na penzionzoborska@gmail.com .
Pri rezervácii je nutné nahlásiť číslo voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň Ján,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď.
Prosím, ubytovanie v dvôjlôžkovej môže a nemusí byť v izbe
s manželskou posteľou. Vašu preferenciu prosím uveďte do poznámky pri
objednávke.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Lucia Čulenová
Dobrý deň, rada by som sa informovala, či je možnosť zakúpenia si extra
vstupu do wellness. Ďakujem.
Penzión & Wellness Zoborská***
Dobry den,
Dakujeme za Vasu spravu.
Samozrejme!
Rozsirenie vstupu do wellness na 2 hodiny je v cene 6EUR/osoba/vstup a
rozsirenie na 3 hodiny je v cene 9/osoba/noc.
S pozdravom Denis Zsebi
Penzion Zoborska
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry deň, ubytovanie v dvojlôžkovej izbe pre 2 osoby znamena, aj manželskú posteľ? Ďakujem.
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.zlavomat.sk%2Fakcia%2F707368-pobyt-s-wellness-v-penzione-zoborska%3Frel%3Dsuggest%26fbclid%3DIwAR2JYaJw5w-OiABGfIrG7nYpOOtKRk0_mgLIQmTArfDsEkOErKMPzAT6QRM&h=AT2u5lESNYJT1tXqUVsGiEBwP0Px1tuJcd2-knK4LdykDihM5twpA7fwyoQBCwCBIwvquAeafHMzp4Zs0xSiZMYDHpVxLP5ym8WdIBVLp7piluTXhNXOK2jpEtXlsuV22ME
Dobrý deň Ján,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenú odpoveď.
Prosím, ubytovanie v dvôjlôžkovej môže a nemusí byť v izbe s manželskou posteľou. Vašu preferenciu prosím uveďte do poznámky pri objednávke.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.