Je potrebné vybrať si z dostupných možností a vyplniť kontaktné údaje.
Nové termíny sa priebežne otvárajú a dopĺňajú v rezervačnom systéme.
Z kapacitných a organizačných dôvodov sa odporúča rezervácia, čo najskôr (ideálne ihneď po zakúpení voucheru).
Rezerváciu je možné urobiť iba cez rezervačný systém.
V prípade ďalších informácií je potrebné kontaktovať spoločnosť ShowDrive.cz e‑mailom na: info@showdrive.cz.
Na jazdu je potrebné prísť o 20 minút skôr.
Pred jazdou sa stačí preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
Obmedzenie: Voucher je možné využiť v termíne do 30. 6. 2022 (vrátane).
UPOZORNENIE: V prípade nepriaznivého počasia, alebo technických problémov v daný deň, môže byť jazda presunutá na náhradný termín, ktorý vám bude vyhovovať.
Pre zachovanie garancie poskytnutia služby odporúčame urobiť rezerváciu najneskôr 30 dní pred koncom platnosti voucheru.
V prípade, že sa nemôžete dostaviť na dohodnutý termín, oznámte to najneskôr 3 dni pred dohodnutým termínom e-mailom na: info@showdrive.cz.
UPOZORNENIE: Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo na zmenu termínu v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (dážď, sneh, teploty pod 3 °C atď.) na náhradný termín, ktorý vám bude vyhovovať.
Katarína
Dobrý deň,
Chcela by som sa spýtať kadiaľ vedie trasa pri zakúpení jazdy
(z Trenčína). Je to po diaľnici, príp. po cestách s menšou premávkou
či v klasickej premávke v meste?
Ďakujem :)
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, obráťte sa priamo na poskytovateľa služby: info@showdrive.cz
+420 608 730 970
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme príjemný deň
Samuel
Dobrý deň . Dostal som voucher od priateľky ale treba ho využiť do
15.10. akurát že nemáte žiadne voľné termíny .
Na mail neodpisujete a keď Vám skúšame volať, rušíte nás (pokúšame sa
o kontaktovanie už 2 týždne a z vašej strany NIČ) .
Prosím o reakciu, ďakujem .
ShowDrive.cz
Dobrý den, komunikujeme zásadně emailem a na ty odpovídáme. Telefon
není třeba. Dnes jsme na privát akci na okruhu v Brně, čili nepracujeme.
Máme ještě několik volných termínů v různých lokalitách, máte jich
k dispozici celkem 9 na veřejných komunikacích.
Děkujeme, ShowDrive.cz
A. Dudiková
Dobry den ako sa prosím preukazem ze som si voucher zaplatila?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Anna, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Váš voucher Vám zároveň slúži ako doklad o zaplatení.
Pekný zvyšok dňa.
Juliana Bezúch Vörös
Kde bude jazda v bratislave?
ShowDrive.cz
Již jsme Vám odpověděli, děkujeme.
Juliana Bezúch Vörös
Dobry den.Zakupila som voucher,ale neviem kde bude jazda.Či v bory mall
alebo??
ShowDrive.cz
Dobrý den, všechny informace máme na webu a také Vám jsou zasílány
při rezervaci. Pochopil jsem, že se asi zřejmě bavíme o Bratislavě.
V Bratislavě máme startovací místo na čerpací stanici SHELL
u nákupního centra Bory Mall. V případě dalších dotazů nás neváhejte
kontaktovat na email nebo telefonicky.
S úctou a přátelským pozdravem, Jan Kubík, ShowDrive.cz
Andrej Vrškový
Zdravím,
Chcel by som kúpiť voucher na 40 minút ako darcek pre brata. Dá sa
zakúpiť len ako vodič alebo je možnosť zakúpiť voucher ako spolujazdec
s vodičom?
ShowDrive.cz
Dobrý den, Váš bratr může řídit nebo být spolujezdec, dle jeho
preferencí, i u voucheru na řízení.
Děkujeme, ShowDrive.cz :)
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
Chcela by som sa spýtať kadiaľ vedie trasa pri zakúpení jazdy (z Trenčína). Je to po diaľnici, príp. po cestách s menšou premávkou či v klasickej premávke v meste?
Ďakujem :)
Dobrý deň, pani Katarína,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, obráťte sa priamo na poskytovateľa služby:
info@showdrive.cz
+420 608 730 970
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme príjemný deň