Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť.
Otvorené vouchery: Rezerváciu urobíte e‑mailom na info@unterwirt.com alebo telefonicky na +390472855225. Pri objednávke uveďte kód voucheru a kontaktný telefón. Rezerváciu sa odporúča vykonať čo najskôr po zakúpení voucheru.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou problémy, radi ju urobíme za vás, zašlite nám kód voucheru, názov hotelu s preferovaným termínom na e‑mail podpora@zlavomat.sk.
Zadajte pobyt s deťmi už počas objednávky: Pokiaľ si počas objednávky v košíku navolíte počet a vek detí, automaticky sa vypočíta cena za ne (ak nemajú pobyt zadarmo). V tomto prípade je cena pobytu už konečná.
Pozor, pokiaľ informáciu o pobyte s deťmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ne na mieste. V tomto prípade je taktiež potrebné overiť si pred zakúpením voucheru kapacitu hotela.
Dieťa do 1,9 rokov môže byť ubytované na detskej postieľke.
Rezerváciu môžete 14 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 14 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.