Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Mrknite na túto od rovnakého podniku.
Letecký zájazd do Ríma: obojsmerná letenka Bratislava – Rím – Viedeň
Hodnotenie podniku STARTRIP s. r. o.
Mesto krásne, sprievodkyňa Eva je úžasná – neskutočne sčítaná, disponuje veľkým množstvom vedomostí, informácií. Má prehľad o pamiatkach aj o bežnom živote v Ríme. Bola veľmi ústretová. Majiteľka by jej mala päty bozkávať Ďakujeme
Absolutne neodporúčam CK. Konateľka je maximálne arogantná, nekomunikuje, berie peniaze na čierno – bez dokladov – platíte ich cash – bez vyúčtovania. Kupovali sme si zájazd z Bratislavy, VRAJ nás prehodili do Viedne a na iný čas ( čo bolo pre nás komplikované na organizáciu, keďže nie sme z Bratislavy). Info o zmene nám poslala večer v piatok, pracuje len do 16.00, cez víkend nepracuje v CK nikto. Poslala som jej mail, , nech nás okamžite kontaktuje. V pondelok nám odpísala, že na maily takéhoto znenia nebude reagovať. Niečo neuveriteľné. Žiadala som storno, pretože som trvala , na tom, že sme si vyberali zájazd s odletom z Bratislavy. S ňou sa nedá normálne komunikovať. Pani nie je v poriadku. Dodatočné poplatky platíte v hotovosti sprievodkyni – samozrejme bez dokladu – čiže bez zdanenia. Napr. suma za cestovanie je 58,– , ale čo je v nej presne sa nedozviete. Názov hotela nevedela ešte týždeň pred zájazdom. Mali sme výbornú sprievodkyňu, takže sme mali šťastie, ale zájazd cez túto CK je veľké riziko. Kupujete od Startrip ale zájazd organizuje Adria- pričom je to tá istá konateľka – aj číslo, aj adresa …Pozrite si recenzie https://www.dobrodruh.sk/forum/skusenost-s-adria-travel
Vážená pani Polnerová, mrzí ma že ste sa pod Vaše vyjadrenie nepodpísali.
Pre čitateľov recenzie upresním jednotlivé fakty, dám na pravú mieru a vysvetlím neopodstatnené vyjadrenia a obviňovania, ktoré sú vytrhnuté z kontextu.
Pracovná doba CK je uvedená aj na web stránke.
Pondelok – Piatok od 10:00 do 12:00 od 13:00 do 16:30
Mimo sezóny nepracujeme počas víkendov.
Dňa 10.10. nás informovali z leteckej spoločnosti, o letových časoch letu z Bratislavy, ktoré boli maximálne nevyhovujúce pre náš program ( prílet do Ríma o 18,30 hod a odlet z Ríma na štvrtý deň o 6,30 hod. ) Takže celkovo by pobyt v Ríme vychádzal na 2 dni. S leteckou spoločnosťou sme riešili vzniknutú situáciu a následne sme dostali informáciu, že našu skupinu nám presúvajú na let z Viedne, ( letecká spoločnosť má na to právo v zmysle ich pravidiel ).
Veľmi sme sa potešili takémuto presunu, nakoľko odlet z Viedne do Ríma bol o 6,30 hod ráno a prílet do Viedne na štvrtý deň o 21 hod. Takže plné krásne 4 dni na spoznávanie Ríma.
Chápem že to môže skomplikovať situáciu, keďže ste cestovali z Košíc a navyše na poznávací zájazd do Ríma s deťmi ( jedným 6 ročným ). Avšak absolútne neakceptujem takéto jednanie a vyjadrenia z Vašej strany.
Dopravu z Bratislavy do Viedne a do Bratislavy sme pre klientov zabezpečili na naše náklady. Neúčtovali sme platbu za transfer. Pre nás boli prvoradé vynikajúce letové časy a celkový čas ktorý naši klienti mali možnosť stráviť pri spoznávaní Ríma.
Pre Vás to ale zjavne nie je podstatná informácia, aby ste sa o ňu podelili pri hodnotení zájazdu, tak ako sa nezmieňujete o zabezpečení transferov z a na letisko v Ríme, na zabezpečený hotel s bohatými raňajkami a kompletné bezproblémové zabezpečenie celkového zájazdu.
Tvrdíte že sme od Vás inkasovali peniaze načierno a my Vám na naše náklady zabezpečíme transfer z a na letisko do Viedne nami objednaným transferovým autobusom, teda nie verejnou prepravou. Pre Vaše 6 ročné dieťa sme zaplatili príplatok za spoločné sedenie, nakoľko táto služba, Vážená pani, je spoplatnenou službou leteckej spoločnosti. Pre Vaše pohodlie a možnosť spoločného sedenia s dieťaťom sme tento poplatok hradili a neúčtovali sme Vám ho.
Spomínate aroganciu zamestnancov CK no zabudli ste podotknúť, že arogancia zamestnancov CK spočívala aj v tom, že sme pre Vašu rodinu zabezpečili pristavenie transferového autobusu v Bratislave aj na mieste ktoré vyhovovalo Vášmu miestu príchodu do Bratislavy z Košíc.
Cestovali ste na zájazd 18.10. ( piatok ), takže v zmysle zákona sme zaslali pokyny 7 dní pred termínom a to 11.10. ( piatok ).
Dňa 12.10. ( sobota ) o 8,20 hod. sme od Vás dostali tento mail. Podotýkam, že to nie je vytrhnuté z kontextu, ale je to celé znenie. Bez pozdravu, len citujem
Okamžite nás kontaktujte na telefónnom čísle xxxx
V nedeľu 13.10. o 10,49 hod. opäť mail
.. To všetko svedčí o Vašej neprofesionalite..
NEODPISUJTE!!!!!
Okamžite nás kontaktujte na telefónnom čísle xxxx
Nehnevajte sa na mňa, ale na takýto štýl komunikácie nie sme zvyknutí a nebudeme na takejto úrovni s nikým komunikovať. Čo je neuveriteľné na tom, že na takýto obsah nereagujeme? Vy pracujete počas skončenia Vašej pracovnej doby? A mali by ste záujem počas Vášho pracovného voľna, počas víkendu odpovedať na takéto arogantné maili? My skutočne nie. Ani počas víkendu, ani počas pracovného týždňa. S klientami komunikujeme slušnou formu a na úrovni, keď si to situácia vyžaduje, tak aj počas pracovného voľna.
Obvinili ste nás že berieme peniaze načierno. To je veľmi Vážne obvinenie! Aký doklad by ste si predstavovali za platbu za dopravu v Ríme, za Vašu doobjednávanú batožinu v lietadle? Predsa máte na lístku uvedenú hodnotu lístka. Batožina v lietadle ani doprava v Ríme, nie je v cene zájazdu a teda my to na náš účet neinkasujeme. Uhrádzate si to priamo na mieste a doklad vyhotovuje jednak prepravca, jednak je to v cenníku leteckej spoločnosti. Namiesto poďakovania od Vás si prečítame takéto hodnotenie a neoprávnené obviňovanie?
Vy neviete čo je v sume 58 EUR? Túto informáciu máte uvedenú už pri samotnej ponuke k zájazdu. Je v tom kompletná cena prepravy v Ríme počas celého zájazdu.
Áno žiadali ste o storno, na základe čoho sme Vám zaslali komplet informácie k stornovaniu zájazdu. Boli Vám zaslané mailom a tiež sme Vás o tom informovali telefonicky.
Aké dodatočné poplatky ste platili v hotovosti? Máte na mysli vstupenky? Áno, v tom máte pravdu, za vstupenky do múzeí nehradíte predom na účet CK, ale zakupuje ich hromadne sprievodca na pokladni múzea a Vašim dokladom je samotná vstupenka.
Osobne ma veľmi mrzí pani Polnerová, že za kompletnú organizáciu a prípravu zájazdu si práve od Vás prečítame nasledovné hodnotenie.
Zájazd hodnotili aj všetci ostatní klienti, a tí ocenili celkovú prípravu, zabezpečenie a organizáciu zájazdu a ohodnotili zájazd do Ríma zhodne na 5*, čo nás samozrejme veľmi teší, nakoľko príprave a realizácii každého zájazdu venujeme maximálne úsilie, a sme veľmi radi že sa to klientom páči a radi s nami spoznávajú nové miesta.
S pozdravom Ing. Pavlovičová Andrea – konateľ CK
Hodnotená ponuka: Letecký zájazd do Ríma: obojsmerná letenka, ubytovanie aj strava
Pamiatky v Ríme, program s vynikajúcou a obetavou sprievodkyňou Evou Pivoluskovou, ubytovanie v čistom malom hotely, organizácia dopravy v rámci lokalít zvládnutá, až na zmenu odletu z Viedne namiesto z BA. Celkový dojem nakoniec pokazilo len cca 3 hod. meškanie odletu lietadla domov, ale to sa zrejme nedalo Vami ovplyvniť.
Strohé, nie úplne jasné informácie cestovnej kancelárie pred samotným výletom.
Hodnotená ponuka: Letecký zájazd do Ríma: obojsmerná letenka, ubytovanie aj strava
všetko. Rím krásny, sprievodkyňa super. Klobúk dole pred jej znalosťami.
meškanie letu domov /3.5 hod./.,
Hodnotená ponuka: Letecký zájazd do Ríma: obojsmerná letenka, ubytovanie aj strava