Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 182 023 123 alebo e‑mailom na rezerwacja@hotelwersal.pl (poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobry den.Prosim vas ako ďaleko je zjazdovka od hotela a či majú dopravu
na zjazdovku zabezpečen.A keď si objednám pobyt s termínom už nemusím
volať alebo písat do hotela?Ďakujem pekne
Zlavomat.sk
Dobrý deň Daniela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, v okolí hotela sa nachádzajú dve lyžiarske strediská. Jedno
3,3 km (cca 7min autom) od hotela a druhé 2,5km (cca 6min autom) od
hotela.
Prosím, ohľadom dopravy priamo z hotela do jedného z lyžiarskych stredísk
sa kontaktujte priamo v hoteli e-mailom na: rezerwacja@hotelwersal.pl
Áno, pokiaľ si vyberiete online termín priamo na našej stránke, Váš
termín tým bude garantovaný.
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana Helejová
Dobrý den, sme 4 clennna rodina deti 9+9, kedže ya ne normálne platíme,
znamena to, že maju normálne 4 postele? Nie prístelky? A ešte ked chceme
izbu vyššieho štandartu, kde to doplacame? dakujem, Helejová
Zlavomat.sk
Dobrý deň Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, daná ponuka platí pre 2–4 osoby, a tak je tam možnosť 2–4
lôžok. Doplatok za izbu vyššieho štandardu sa dopláca priamo v hoteli,
avšak odporúčame Vám si dostupnosť takejto izby overiť vopred e-mailom na:
rezerwacja@hotelwersal.pl
Nakoľko sa jedná o zahraničný hotel, vieme Vám s komunikáciou pomôcť.
Neváhajte nás kontaktovať e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Iveta
A ešte jedna otázka, prosím: Za 4-ročné dieťa sa nedopláca?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu otázku.
Doplatok za deti sa Vám automaticky prepočíta pri vypĺňaní
objednávky.
Deti do 4 rokov sú zadarmo bez nároku na lôžko.
Prajeme pekný deň
Iveta
Dobrý deň, izby premium sú iba s dvomi oddelenými lôžkami? Išli by
sme dvaja dospelí a 1 dieťa – 4 roky. Je možnosť manželskej
postele?
Ďakujem
Iveta
Zlavomat.sk
Dobrý deň Iveta,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, tento typ izby je s oddelenými lôžkami. Ohľadom poskytnutia izby
s manželskou posteľou je potrebné sa obrátiť priamo na hotel emailom na rezerwacja@hotelwersal.pl
alebo telefonicky na tel. čísle +48 18 202 31 23.
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den.Prosim vas ako ďaleko je zjazdovka od hotela a či majú dopravu na zjazdovku zabezpečen.A keď si objednám pobyt s termínom už nemusím volať alebo písat do hotela?Ďakujem pekne
Dobrý deň Daniela,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, v okolí hotela sa nachádzajú dve lyžiarske strediská. Jedno 3,3 km (cca 7min autom) od hotela a druhé 2,5km (cca 6min autom) od hotela.
Prosím, ohľadom dopravy priamo z hotela do jedného z lyžiarskych stredísk sa kontaktujte priamo v hoteli e-mailom na: rezerwacja@hotelwersal.pl
Áno, pokiaľ si vyberiete online termín priamo na našej stránke, Váš termín tým bude garantovaný.
Prajeme Vám pekný deň.