Otvorené vouchery: Overenie voľnej kapacity a rezervácie vopred na tel. č. +421 949 152 811 alebo e‑mailom na info@stpetrusvini.sk
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba raz, a to cez zákaznícke rozhranie v "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Dobrý deň, chcel by som sa len informovať, že keď zvolím pobyt na
viacej dní, napr. (3dni/2 noci), či sa strava automaticky berie na všetky dni
alebo je v rámci voucheru len 1× raňajky a 1× večera. Vopred ďakujem za
odpoveď
St. Petrus Vini
Dobrý deň prajem, samozrejme, polpenzia platí na všetky dni. S pozdravom
a prianim pekného dňa, Anita Gogolová
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcel by som sa len informovať, že keď zvolím pobyt na viacej dní, napr. (3dni/2 noci), či sa strava automaticky berie na všetky dni alebo je v rámci voucheru len 1× raňajky a 1× večera. Vopred ďakujem za odpoveď
Dobrý deň prajem, samozrejme, polpenzia platí na všetky dni. S pozdravom a prianim pekného dňa, Anita Gogolová