Objednávku nie je možné stornovať nakoľko ide o objednávku namieru, podľa požiadaviek zákazníka
Alena Ceterová
Objednala som si 5.5. 2020 sest obrazov na platne, doteraz mi nic neprislo,
kam sa mam obrátiť?
Onlineobraz.sk
Dobrý deň, Vašu objednávku budeme expedovať v najbližších dňoch. Za
omeškanie sa ospravedlňujeme.
Simona Oriešková
obraz som si objednala 16.3 2020 a v ten deň mi prišiel mail, že moja
objednávka je spracovaná a o jej následnom vybavení ma bude firma ďalej
informovať. Prešlo však 13 dní a ja som žiaden iný mail nedostala.
Taktiež som zasielala 3 maily spoločnosti, na ktoré som tiež nedostala
žiadnu odpoveď. Veľmi by ma zaujímalo, čo mám ďalej robiť, aby som sa
dostala k nejakým informáciám ohľadne mojej objednávky…
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Oriešková,
ďakujeme za Vašu otázku.
V prípade konkrétnych otázok ku objednávke sa môžete obrátiť na naše
zákaznícke oddelenie na email podpora@zlavomat.sk.
Prajeme pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Objednala som si 5.5. 2020 sest obrazov na platne, doteraz mi nic neprislo, kam sa mam obrátiť?
Dobrý deň, Vašu objednávku budeme expedovať v najbližších dňoch. Za omeškanie sa ospravedlňujeme.