Upozornenie: Vzhľadom na aktuálne preventívne opatrenia je prevádzka do odvolania ZATVORENÁ. O prípadnej zmene vás budeme informovať. Ďakujeme za pochopenie.
Rezervácia: Nie je potrebná rezervácia vopred.
Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
Dobrý deň,
kúpila som si kupóny, tak ako zákazníci, ktorí písali
v predchádzajúcich príspevkoch. O dva dni mám oslavu. Dnes nefungovalo ich
t.č., tak som začala pátrať po tom, čo sa stalo. Nikdy by mi nenapadlo, že
predávate kupóny zatvorenej prevádzky a na mail mi chodia príspevky
typu:
Pekný deň, Viera!
Váš voucher sa už nemôže dočkať, až sa predvedie v plnej paráde!
Je to neseriózne jednanie. Škoda – sklamanie!
Zlavomat.sk
Dobrý deň Viera,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky.
Prosím, pre otázku ohľadom Vášho voucheru nás kontaktujte na: podpora@zlavomat.sk
Ďakujeme pekne,
Prajeme Vám pekný deň.
Luboš Michalek
Dobrý den, už máte otevřené, když se pořád nabízejí vouchery
,jedeme na SK a nemůžeme si vyzvednout ???
Luboš Michalek
Děkuji Zlavomatu za super nabídku :-( , do tohoto podniku, omezení
skončila a my při cestě na Slovensko jsme nemohly tuto nabídku využít.
Pizza či kebab by se dal vydávat i do krabic, nebo boxů, no paráda.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Luboš,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daná ponuka už vypršala. Ak si želáte využiť služby prevádzky
aj bez zľavy, prosím neváhajte ich kontaktovať na
tel.čísle: +421 911 589 895
Ďakujeme za pochopenie, Prajeme Vám pekný deň.
Magdaléna Slezáčková
Nechápem prečo nestiahnete keď majú stále zatvorené?Ja som si kúpila
kupón a až neskôr som si všimla že stále je zatvorené Ja viem je to moja
chyba Ale malo to byť dávno stiahnuté
Zlavomat.sk
Dobrý deň Magdaléna,
ďakujeme za Váš podnet.
Prosím, dané vouchery sa budú dať použiť akonáhle bude prevádzka opäť
otvorená.
Dobrý deň,
kúpila som si kupóny, tak ako zákazníci, ktorí písali v predchádzajúcich príspevkoch. O dva dni mám oslavu. Dnes nefungovalo ich t.č., tak som začala pátrať po tom, čo sa stalo. Nikdy by mi nenapadlo, že predávate kupóny zatvorenej prevádzky a na mail mi chodia príspevky typu:
Pekný deň, Viera!
Váš voucher sa už nemôže dočkať, až sa predvedie v plnej paráde!
Je to neseriózne jednanie. Škoda – sklamanie!
Dobrý deň Viera,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky.
Prosím, pre otázku ohľadom Vášho voucheru nás kontaktujte na: podpora@zlavomat.sk
Ďakujeme pekne,
Prajeme Vám pekný deň.