REZERVÁCIA NA ONLINE TERMÍNY: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu a prevádzku už nie je potrebné kontaktovať. REZERVÁCIA PRE OTVORENÉ VOUCHERY BEZ TERMÍNU: Po zakúpení voucheru je potrebné urobiť rezerváciu termínu vopred na tel. č.: +421 905 528 003.
Poprosíme zákazníkov, aby mali pri návšteve salóna náhradné ochranné rúško so sebou.
Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
ONLINE TERMÍNY: Voucher na konkrétny termín nie je možné stornovať. Je možná iba zmena rezervácie, a to najneskôr 24 hodín vopred v pracovné dni. Pri neskoršej zmene, alebo nedostavení sa na službu voucher bez náhrady prepadá. Takýto voucher nie je možné ani refundovať. Zmena je možná maximálne raz, alebo po dohode s poskytovateľom služby. Pre zmenu prosím kontaktuje zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na email podpora@zlavomat.sk, či telefóne +421 232 117 321. OTVORENÉ VOUCHERY: Voucher je možné v rámci 14-dennej zákonnej lehote od zakúpenia stornovať. Pri zrušení rezervácie, či zmene v pracovné dni najneskôr 24 hodín pred dohodnutým termínom voucher zostáva v plnej platnosti. Pri zrušení rezervácie, či zmene v kratšej lehote voucher prepadá v plnej výške, takýto voucher nie je možné refundovať. Zmena je možná iba raz, alebo po dohode s poskytovateľom služby.
Petronela Bachanová
Dobrý deň. Len sa chcem uistiť, že zajtrajší termín platí.
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Petronela,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky.
Prosím, pre preverenie si platného termínu už dohodnutého s prevádzkou
Vám do budúcna odporúčame kontaktovať priamo ich telefonicky.
Pokiaľ ste s Vašou službou boli spokojní, neváhajte Váš voucher
ohodnotiť.
Prajeme Vám pekný deň.
Natália Harnócová
Dobry den na buduci tyzden ste uz uplne plna? nedalo by sa objednat este?
Dakujem
Kaderníctvo BEA
Dobrý deň, ano na 2 týždne dopredu už nemám nič voľné. S pozdravom
Annerová
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Len sa chcem uistiť, že zajtrajší termín platí. Ďakujem.
Dobrý deň Petronela,
ďakujeme za Váš záujem o naše ponuky.
Prosím, pre preverenie si platného termínu už dohodnutého s prevádzkou Vám do budúcna odporúčame kontaktovať priamo ich telefonicky.
Pokiaľ ste s Vašou službou boli spokojní, neváhajte Váš voucher ohodnotiť.
Prajeme Vám pekný deň.