Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Táto je totiž takmer rovnaká.

Príjemný rodinný pobyt v Novej Lesnej

4,4 / 5 Hotel Eufória*** Tatry (mapa)

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako uplatniť
Deti
Príplatky
Storno podmienky
Benefity
Zuzana Volfová

dobrý deň
varíte aj bezlaktóznu a bezlepkovú stravu?
ďakujem

Hotel Eufória***

Dobrý deň,

áno, potrebujeme len pred Vašim prípadným pobytom nahlásiť, koľko osôb bude mať upravenú stravu a pripravíme Vám vhodné jedlá.

S pozdravom,
Hotel Eufória***

Ladislav Ivanko

Dobrý večer, prosím o informáciu či máte voľnú izbu pre dve osoby v termíne 23.-29.9.2020 t,j. 6 nocí. Ak áno, prosím o rezerváciu. V opačnom prípade poprosím o iný voľný termín v mesiaci september, dakujem, s pozdravom

Zlavomat.sk

Dobrý deň, pán Ladislav,

ďakujeme za Vašu otázku.

Ohľadom voľnej kapacity sa, prosím, informujte priamo v hoteli:
recepcia@hoteleuforia.sk
+421 911 717 775

Ďakujeme za pochopenie.

Prajeme príjemný deň

Júlia Romanová

Pekný príklad ako chce majiteľ zarobiť, ráno o 7 si vyberiem túto ponuku cena 89€ pred pol 9 cena 89€ a pri rezervácii 129€ a po pol 9 varian sa nedá zakúpiť a chvíľu nato hop cena 99€… Smutné a ešte vzhľadom na negatívne recenzie.. Nájdem si radšej niečo iné

Hotel Eufória***

Dobrý deň,

V ponuke sme mali znížené ceny počas posledných 3 týždňov. Tým, že väčšina izieb je už obsadená, cenu sme od dnes upravili na 99€. Myslíme, že po 2 mesiacoch zatvoreného hotela, počas ktorých sme neprepúšťali našich zamestnancov, sme to s cenou 99€ za 2 noci s polenziou v Tatrách neprehnali.

Ak sa Vám pri rezervácii cena upravila na 129€, je to kvôli tomu, že v danom termíne už neboli voľné dvojlôžkové izby. Pri rodinnej izbe a apartmáne sa priamo v rezervačnom systéme portálu Zľavomat doráta k cene aj doplatok za tieto typy izieb. Tým, že priebežne s hosťami komunikujeme o izbách a termínoch, o ktoré majú záujem, môžu sa opäť v termíne, o ktorý ste mali záujem, dostať do ponuky aj dvojlôžkové izby, bez doplatku.

Pre rýchlejší prehľad o vhodných termínoch, ktoré by Vám vyhovovali napíšte prosím priamo na recepcia@hoteleuforia.sk. Sme Vám k dispozícii.

S pozdravom,
Hotel Eufória***

Eva Kolinkova

Dobrý deň. Otázka..
Pobyt zaplatíme cez zlavomat a vy nam vystavite faktúru pre zamestnávateľa v plnej sume aj s polpenziou ?

Hotel Eufória***

Dobrý deň,

áno, faktúru je možné stiahnuť si aj zo Zľavomatu. Prípadne Vám ju vieme vystaviť aj v hoteli s tým, že Vám vo faktúre doplníme aj Váš prípadný konzum v reštaurácii. Stačí ak to poviete na recepcii pri príchode.

S pozdravom,
Hotel Eufória***

Danka

Dobry den, pisete, ze mate terminy od 1.7.2020 a ked si zadam ,,Kupit na termin" ukaze sa mi az koniec augusta. AKO TO TEDA JE? Dakujem.

Zlavomat.sk

Dobrý deň, pani Danka,

ďakujeme za Vašu otázku.

Prosím, ohľadom voľných kapacít sa obráťte priamo na ubytovacie zariadenie:
recepcia@hoteleuforia.sk
+421 911 717 775

Ďakujeme za pochopenie.

Prajeme pekný deň

Alma

Máte termín na dve/tri noci v 2. polovici júla v rodinnej izbe pre 4 osoby? Poskytujete potvrdenie na rekreačný poukaz?

Hotel Eufória***

Dobrý deň,

áno, vystavíme Vám faktúru, ktorú viete dať zamestnávateľovi pre uplatnenie Vášho rekreačného poukazu.

S pozdravom,
Hotel Eufória***

janka janka

DOBRY DEN, JE MOZNE KUPIT AJ VIAC VOUCHEROV NA TIETO ROZNE POBYTY A TAKTO SI PREDLZIT POBYT? DAKUJEM, PRAJEM PEKNY DEN. j

Hotel Eufória***

Dobrý deň,

Samozrejme, môžete si kúpiť ľubovoľný počet voucherov.

S pozdravom,
Hotel Eufória***

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore