Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
SPA wellness pobyt v Hoteli LESNÁ**** vo Vysokých Tatrách
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený Voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 52 4761 000 alebo e‑mailom na recepcia@hotellesna.sk
- Pri rezervácii potrebné nahlásiť kód voucheru
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Každá ďalšia osoba na prístelke bez ohľadu na vek: 85€/noc s raňajkami.
- Každá ďalšia osoba na prístelke bez ohľadu na vek: 105€/noc s polpenziou.
- Ubytovanie s dieťaťom alebo ďalšou osobou je možné iba v izbe Superior Suite. Maximálny počet prísteliek na izbe typu Superior Suite: 1
- Prístelka v izbe typu Štandard nie je možná.
- Detské postieľky nie sú k dispozícii.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
- Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke centrum Zľavomatu na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
- V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
- Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
- Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň chcela by som sa informovať, ak by som si objednala pobyt na september a v prípade COVID 19 ak by sa znova všetko zatvorilo, tak či je možnosť vrátenia peňazí?
Dobry den, v pripade voucherov, ktore boli platne do 30.6., sa pristupilo k predlzeniu moznosti ich vyuzitia do 20.12. Momentalne Vam nevieme odpovedat, aky by bol postup pocas pripadej druhej vlny.
Dobrý deň, mám záujem o pobyt v termíne 3.9. – 6.9.2020, aký je prosím príplatok za apartmán?
Dobry den, priplatok je 10€/apartman/noc.
Dobry den bol by este volny termin 21–24.7 pre dve osoby?
Dobry den, dvojlozkove izby mame uz vsetky obsadene, mozne je vsak ubytovanie v apartmane.
Zdravím, na stránke čítam, že je potrebný dresscode pri vstupe do reštaurácie. Sme turisti, máme záujem o ubytovanie v Tatrách + wellnes, aby sme vedeli prejsť viac miest v Tatrách naraz a potom si náležite oddýchnuť. Dresscode je pre nás nepredstaviteľný, tak ako to je? Čítal som aj recenzie kde čašník upozorňoval na spomínaný dresscode hostí ktorí o tom nevedeli a následne, že tam pobehovali hostia v šľapkách a už to zrazu nikomu nevadilo. Tak ako to teda je? Ďakujem za odpoveď.
Dobry den, dress code je smart casual, co znamena, ze host by mal prist sice neformalne, ale slusne a cisto obleceny a musi byt obuty (hotelove papuce nie su povolenou obuvou). Samozrejme chapeme, ze na turistiku si so sebou nepribalite oblek, taky prisny tento dress code vo svojej definicii nie je, ale prosime Vas neprist v teplakoch a zlozit si pokryvky hlavy (vratane turistickych satiek) a potitka.
Dobrý deň, objednala som pobyt pre dve osoby na termín od 20 teho do 23. 07. 20 ale nešlo mi to zaplatiť kartou, len mi neprišiel ani žiadny mail, treba to objednať znova? A akým spôsobom to ešte môžem uhradiť, keď mi to kartou nejde. ĎAkujem
Dobrý deň, kontaktujte prosím zákaznícku podporu na podpora@zlavomat.sk alebo
+421 232 117 321
Ďakujeme
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať na sekciu wellness. Myslím si že toto zaujíma viac ľudí. Je tam napísané že 1× denne neobmedzený vstup do hotelového bazéna a hot zóny. Je to myslené tak že tam môžem ísť len raz za deň na neobmedzený čas a keď výjdem už tam nemôžem ísť naspäť alebo je to myslené tak že celý deň počas otváracích hodín tam môžem íst? Napr. prídem tam na hodinku, odídem na 2 hodinky preč a môžem sa tam potom vrátiť alebo je to len na 1×? Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, je to prvá možnosť – môžete ísť 1× a ostať tam tak dlho, ako len chcete. Ďalší vstup je už platený.
Dobrý deň , chcel by som sa spýtať na termín od 10.7. – 12.7.2020 . Ďakujem
Dobry den, voucher platny v lete je 3-nocovy, v termine 9.-12.7. mame k dispozicii jednu dvojlozkovu izbu a niekolko apartmanov
Dobry den,mozem si nakupit dve vouchery,ked chcem rezervovat pobyt na 4 noci? dakujem
Dobry den, ano, 4-nocovy pobyt je mozne nakombinovat s 2 vouchermi.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý, máme zaujem o pobyt od 13.8.2020 do 16.8.2020 pre dve dospele osoby, vzhľadom že čítame že Tatry prežívajú nával turistov, máme obavy o parkovanie pri hoteli nakoľko sme ľudia po 60 tke
Dobry den, nemusite mat ziadne obavy, parkovisko pri hoteli ma dostatocnu kapacitu.