




































Moderné ubytovanie v centre Krakova s raňajkami či polpenziou a výhľadom na hrad Wawel
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 12 333 40 20 alebo emailom na krakowplus@qhotels.pl (poľsky alebo anglicky)
- Pri rezervácii zadajte kód voucheru
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie:V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Cena za deti a ďalšie osoby na izbe sa automaticky vypočíta v košíku počas objednávky
- Domáce zvieratá: 40pln/noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie: 60pln/deň
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Nová otázka
Uložením príspevku v diskusii súhlasíte so zverejnením vyplneného mena a obsahu príspevku. Príspevky sa škodlivým obsahom sme nútení odstraňovať, rovnako ako príspevky odkazujúce na konkurenčné portály či e‑shopy alebo príspevky, ktoré nie sú k danej ponuke relevantné. Otázky, podnety alebo sťažnosti, ktoré sa nevzťahujú k tejto ponuke, smerujte na náš kontaktný formulár nebo volejte +421 232 117 321.
Dobrý deň, ak by som chcela pre 2 dospelých a 3 deti vo veku 16, 11 a 3 rokov musím si kúpiť vouchery 2– krát? Celková cena s polpenziou by bola 188€? Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň Viktória, ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko ponuka je vhodná pre 3 osoby na lôžkach a jedno dieťa do 5,9 roka zadarmo bez nároku na lôžko, Vám odporúčam sa obrátiť priamo na hotel o možnosti príplatku za väčšiu izbu a 3. dieťa na jeden voucher. V inom prípade, je nutné zakúpiť 2× voucher (jeden pre 2 s druhý pre 3 osoby).
Ďakujeme za pochopenie, Prajeme Vám pekný deň.