Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. +48 12 333 40 20 alebo emailom na krakowplus@qhotels.pl (poľsky alebo anglicky)
Pri rezervácii zadajte kód voucheru
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, ak by som chcela pre 2 dospelých a 3 deti vo veku 16, 11 a
3 rokov musím si kúpiť vouchery 2– krát?
Celková cena s polpenziou by bola 188€?
Ďakujem za odpoveď
Zlavomat.sk
Dobrý deň Viktória,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko ponuka je vhodná pre 3 osoby na lôžkach a jedno dieťa do
5,9 roka zadarmo bez nároku na lôžko, Vám odporúčam sa obrátiť priamo
na hotel o možnosti príplatku za väčšiu izbu a 3. dieťa na jeden
voucher. V inom prípade, je nutné zakúpiť 2× voucher (jeden pre
2 s druhý pre 3 osoby).
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, ak by som chcela pre 2 dospelých a 3 deti vo veku 16, 11 a 3 rokov musím si kúpiť vouchery 2– krát?
Celková cena s polpenziou by bola 188€?
Ďakujem za odpoveď
Dobrý deň Viktória,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, nakoľko ponuka je vhodná pre 3 osoby na lôžkach a jedno dieťa do 5,9 roka zadarmo bez nároku na lôžko, Vám odporúčam sa obrátiť priamo na hotel o možnosti príplatku za väčšiu izbu a 3. dieťa na jeden voucher. V inom prípade, je nutné zakúpiť 2× voucher (jeden pre 2 s druhý pre 3 osoby).
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.