Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Pobyt v 4* Hoteli Pod Zámkom: polpenzia a vstup do wellness
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: po zakúpení voucheru je potrebné urobiť neodkladne rezerváciu pobytu e‑mailom na recepcia@hotelpodzamkom.sk alebo telefonicky +421 915 868 453.
- Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- V Kráľovskom apartmáne nie je možnosť prístelky.
- Detská postieľka k dispozícii na vyžiadanie ZDARMA.
- Domáci maznáčikovia: 10 €/noc.
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň chcela by som sa spýtať , s priateľom by sme mali záujem o pobyt na 4dni/3 noci od 14.9 –17.9 za sumu 199€ . Mali by ste voľné ?
Dobrý deň, pani Tamara,
ďakujeme za Vašu otázku.
Ohľadom voľnej kapacity sa obráťte priamo na ubytovacie zariadenie:
recepcia@hotelpodzamkom.sk
+421 918 923 634
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Zdravim chcem sa opýtať ,dá sa nejako romantický pripraviť izba . Samozrejme za poplatok?
Dobrý večer,
pri robení rezervácie nám vaše požiadavky môžte dať do mailu, budeme
vás kontaktovať.
S pozdravom Patrícia Gregušová
Dobrý večer, vnútorný bazén je prístupný počas dňa kedykoľvek, či
iba v rámci tých dvoch hodín stupu do wellness?
Ďakujem.
Dobrý deň,
vnútorný bazén môžete využiť na 2hodiny denne, je to v rámci vstupu
2hodín do wellness. Či pôjdete do sauny alebo bazénu to je na Vás, no máte
však vstup len 2hodiny. Samozrejme, že si môžete sa zlacnenú cenu doplatiť
9,00€/osoba/2hodiny ešte navyše.
prajeme pekný deň,
s pozdravom
Minárik Peter
dobry den chcela by som sa spytat ci mate izby aj s balkonom a ci je z izby vyhlad na hrad chceli by sme izbu s manzelskou postelou
Dobrý deň,
izby s balkónom máme, ale zmestia sa tam len dve dospelé osoby, Výhľad na
zámok z nich nie je.
prajeme Vám pekný deň,
s pozdravom
Minárik Peter
Dobrý deň, je v každej kúpelní aj sušič na vlasy ?
Dobrý deň,
sušič na vlasy na izbe je k dispozícii. Na recepcii na príchode Vám radi
sušič poskytneme.
S pozdravom
recepcia
Dobrý deň,
Chcela by som si potvrdiť, že wellness pobyt s oddelenými lôžkami je
možné využiť tak cez týždeň ako aj cez víkend. Je zároveň na izbe
s oddelenými lôžkami možnosť dodať detskú postieľku pre takmer
2-ročné dieťa? Vopred ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, záleží aký typ voucheru si zakúpite, keďže niektoré sa dajú využiť iba na pobyt cez týždeň. Na niektorých izbách s oddelenými lôžkami je možnosť nachystať detskú postieľku pre dieťa za poplatok 10€/noc. S pozdravom recepcia.
Dobrý deň.chcel by som sa spýtať akú izbu poskytujete pre dve dospelé osoby a dve deti 6.a 8.ročné .Dakujem za odpoveď.
Dobrý deň, máme k dispozícií rôzne rodinné izby. Záleží na presnom termíne a obsadenosti izby. V prípade, že by ste chceli skontrolovať konkrétny termín, nás prosím kontaktujte. S pozdravom recepcia
Dobry den,
zaujima ma, prosim, ako mate riesene kupelne, ci su sucastou kazdej izby, a ci
obsahuju vanu alebo sprchovy kut a ci mate k dispozicii aj izby s balkonom.
Dakujem za odpoved.
Dobrý deň p. Jendrísková,
kúpeľne sú súčasťou každej izby. Pri voucheroch s oddelenými lôžkami,
tam máme dostupné len sprchy.
V prípade, že si voucher zakúpite pre dve osoby vieme Vám ponúknuť aj
izbu s balkónom (podľa dostupnosti)
V prípade, že si voucher zakúpite pre viac ako dve osoby (aj deti) tam izba
s balkónom možná nie je.
ďakujeme a prajeme Vám krásny zvyšok dňa,
s pozdravom
Minárik Peter
Dobrý večer, chcem sa opýtať koľko by stál pobyt pre 2 dospelé osoby a dve deti od11–15r. na 7dní?A či sú zahrnuté nejaké zľavy pre štyrčlennú rodinu, ďakujem
Dobrý deň,
záleží, aký typ voucheru si Vy zvolíte. Najlepšie je si priamo
u objednávky Vami zvoleného pobytu vyplniť aj vek detí a budete mať
vypočítanú finálnu sumu za štvorčlennú rodinu.
S pozdravom
Hanusková Zuzana – recepcia
Dobrý den,
nabízíte k jídlu na výběr i nějakou bezlepkovou variantu?
Děkuji
Dobrý deň pani Rudolfová,
ponúkame aj bezlepkovú stravu. Stačí, keď uvediete do poznámky
u rezervovania Vášho pobytu, že požadujete bezlepkovú stravu a my Vám ju
veľmi radi zabezpečíme.
Tešíme sa na Vašu návštevu a prajeme Vám pekný deň.
S pozdravom
Hanusková Zuzana – recepcia
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať že aké je usporiadanie postelí v dvojpodlažnéj izbe s prístelkou? ďakujem
Dobrý deň,
na prvom poschodí sa nachádza obývacia miestnosť, nový rozkladací gauč
pre max 2deti. TV, toaleta. Z obývacej miestnostni vedú schody hore na druhé
poschodie kde je manželská posteľ a kúpeľňa,
prajeme krásny deň,
s pozdravom
Minárik Peter
Dobrý večer, v rámci služieb zabezpečujte aj vstupenky napr. do ZOO
alebo zámku ?
Ďakujem za odpoveď !
Dobrý večer p. Marián,
vstupenky do Zoo a zámku nezabezpečujeme v rámci služieb,
prajeme krásny deň,
s pozdravom
Minárik Peter
Ďakujem za odpoveď, s tým som počítala, keďže v nastavení nebolo dieťa, len som nevedela, či môže tiež využiť vstup do wellnes.
Dobrý večer p. Šulganová,
áno, dieťa môže taktiež využiť vstup do wellness, v rámci ktorého
môže využiť náš bazén.
S pozdravom
Hanusková Zuzana
Dobrý večer. Je možné zakúpiť si pobyt aj 1dospelá osoba a 1 dieťa 9 ročné? Či môže aj dieťa využívať u vás wellnes pobyt. Chceli by sme od 20. 07.2020 – 25.07.2020.Ďakujem Klaudia Š.
Dobrý večer p. Šulganová,
budete si musieť zakúpiť voucher pre dve dospelé osoby. Žiaľ, nie sú tam
žiadne zľavy pokiaľ prídete 1+1
Kľudne si na zľavomate môžete zakúpiť voucher. Pár izieb ešte
dostupných máme,
prajeme krásny deň,
s pozdravom
Minárik Peter
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
Ponuku mi našlo pri výbere pobytu s domácim zvieratkom. Je možné sa ubytovať so psíkom? Ďakujem.
Dobrý deň,
v našom hoteli radi privítame aj Vaše domáce zvieratko. Príplatok je €10/noc.
Tešíme sa na Vašu návštevu.
S pozdravom
Zuzana Hanusková
recepcia – Hotel pod Zámkom Bojnice