Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať, či máte zmlúvu s poisťovňou
Dôvera. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Patrik,
ďakujeme za Vašu otázku.
V časti „Ako uplatniť“ sa nachádza informácia:
Voucher si nie je možné nechať preplatiť zdravotnou poisťovňou.
Prajeme pekný deň
michal
dobry den, taktiez ma zaujima co je sucastou zlavoveho kuponu na dentalnu
hygienu, je sucastou aj pieskovanie? a trvanie je v akej dlzke? na zlavomate
napisane 60 min, na vasej stranke pri objednavani sa na termin 60min a rovno
pod tym 30 min., tak plati tych 60 alebo 30. vdaka
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pán Michal,
ďakujeme za Vašu otázku.
Záleží od variantu, ktorý si zvolíte. Po rozkliknutí šípky
v konkrétnom variante máte napísané, čo je súčasťou služby. Taktiež
máte uvedené trvanie procedúry.
Prajeme pekný deň
Jana Čechovičová
Dobrý deň, v jednej recenzii klientka písala , že už nerobíte
pieskovanie. Je to pravda? Mám záujem o kúpu hygieny ktorej súčasťou je
aj spomínane pieskovanie, tak ma zaujíma čo by bolo teda súčasťou
balíčka. Vopred ďakujem za odpoved.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Jana,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, obráťte sa priamo na poskytovateľa služby: info@whitesmile.sk
+421 940 869 651
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme príjemný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať, či máte zmlúvu s poisťovňou Dôvera. Ďakujem
Dobrý deň, pán Patrik,
ďakujeme za Vašu otázku.
V časti „Ako uplatniť“ sa nachádza informácia:
Voucher si nie je možné nechať preplatiť zdravotnou poisťovňou.
Prajeme pekný deň