Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 948 037 976 alebo +421 917 431 600 alebo e‑mailom hotel.liptov@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň chcem sa spýtať je na izbe aj chladnička . ďakujem
Hotel Liptov**
Dobrý deň,
chladnička na izbe nie je..
S pozdravom
RECEPCIA Hotel Liptov**
Lucia
Dobrý deň, dá sa doobjednať polpenzia?
Hotel Liptov**
Dobrý deň
Áno polpenziu je možné doobjednať.
Miroslav Varga
Dobrý deň, ponúknite mi prosím cenu za ubytovanie a raňajky bez kade,
pre 2 dospelých a 2 deti (7r. a 3.r) v termíne od 22.-24.7.2020– už sme
u Vás boli v minulosti. Potvrdím Vám záujem cez e-mail obratom.
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Miroslav,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za neskoršiu odpoveď. Prosím, cena sa automaticky
vypočíta po zadaní počtu osôb a dĺžky daného pobytu priamo v ponuke na
našej stránke.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň chcem sa spýtať je na izbe aj chladnička . ďakujem
Dobrý deň,
chladnička na izbe nie je..
S pozdravom
RECEPCIA Hotel Liptov**