Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Mrknite na túto od rovnakého podniku.
Skvelý relax v poľských Tatrách v legendárnom hoteli Mercure Kasprowy***
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: po zakúpení voucheru si overte dostupnosť voľného termínu telefonicky na tel. č. +48 182 024 023 alebo e‑mailom na rezerwacja@kasprowy.pl (poľsky alebo anglicky)
- Pri rezervácii je potrebné zadať kód Voucheru
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Na každej izbe je možná iba 1 prístelka.
- Domáci maznáčikovia: 150PLN/noc (Potrebný je aj očkovací preukaz zvieraťa.)
- Wi-Fi zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň,
mate prosím voľný termín na polpenziu od 31.8. – 2.9. alebo pripadne od
1.9. – 3.9.?
dzień dobry, Mamy dostępne pokoje. Prosimy przysłać kod vouchera wraz z nazwidkiem na adres rezerewacja@kasprowy.pl
Dobrý deň,
mate prosím voľný termín na polpenziu od 31.8. – 2.9. alebo pripadne od
1.9. – 1.9.?
dzień dobry,
Mamy dostępne pokoje.
Prosimy przysłać kod vouchera wraz z nazwidkiem na adres rezerewacja@kasprowy.pl
Dobrý deň, pri kúpe voucheru jeseň s polpenziou a welnes je v cene aj
neobmedzený vstup do REALX zóny?
Aká je hĺbka detskeho bazena?
Je možné zabezpečiť do izby postieľku?
Ďakujem
Dzień dobry,
Głębokość basenu dla dzieci to około 60 cm. dokonując rezerwacji proszę
napisać, ze jest potrzebne łóżeczko lub dostawka, zależnie od wieku
dziecka.
Zapraszamy
Dobrý deň. Máme záujem o pobyt v termíne od 27.8. – 1.9.2020. Dvaja dospelý a tri deti. Vek detí je 14, 9 a 3 roky. Ako je to s tretím členom rodiny keď je možnosť len jednej prístelky na izbe. Poprosím Vás o vyriešenie našej situácie. Ďakujem Katarína
Dzień dobry,
W terminie dysponujemy wolnymi pokojami. Jeżeli są 2 osoby dorosłe
i 3 dzieci to muszą mieć Państwo pokój studio (czyli 2 pokoje połączone
ze sobą przejściem wewnątrz pomiędzy pokojami).
Zapraszamy serdecznie,
E.Obrochta
Dział Rezerwacji
Dobrý deň, máme záujem o pobyt v termíne od 21. – 23.08.2020 2 dospelý + 1 dieťa, máte voľnú izbu?
Dzień dobry,
W terminie 21–23.08.2020 dysponujemy wolnymi pokojami. Zapraszamy
serdecznie, Ewa Obrochta
Dzień Dobry,
Dziękujemy za wybór naszego hotelu.
Mamy wolne pokoje w terminie 21–23.08.2020,
Serdecznie pozdrawiam,
Dział Rezerwacji
Dobrý deň,
máme zakúpene vouchery na pobyt u Vás s polpenziou a wellnessom, a keďže
sú platné iba do konca tohto roka musíme ich využiť aj napriek zlej
epidemiologickej situácii. Akou formou sú prosím Vás podávané raňajky a
večere vo Vašom hoteli v rámci protinákazových opatrení, ako je
sprístupnený bazén a wellness pre hostí? Za odpovede ďakujem.
dobry den, raniajki i vecery są wystawione na bufecie ale serwowane przez
naszych kelnerów.
wiecej informacji w linku do naszej strony https://www.kasprowy.pl/pl/coronavirus
https://www.kasprowy.pl/en/coronavirus
Zapraszamy Małgorzata Dvorak
Dobrý deň. Mám záujem o zakúpenie pobytu v dňoch
07,08,09. august. Máte voľné izby? Ďakujem.
dobry den dnia 08/08/2020 nie mamy dostępnych pokoi. dopiero od
09/08/2020.
Zapraszamy M.Dvorak
Dobry den mam zaujem o pobyt u vas v termyne od 6.8.2020 do 9.8.2020.Počet osôb je 5 dospeli 2 deti vo veku 12 a 6 rokov poprosim vas o cenovú ponuku ďakujem Fedor
dobry den, https://www.zlavomat.sk/akcia/723532-skvely-relax-na-polskej-strane-tatier-v-hoteli-mercure-kasprowy
Zapraszamy M.Dvorak
Chcela by som sa spýtať, či a ake má hotel Mercure Casprowy požiadavky a obmedzenia na ubytovaných hostí v súvislosti s koronavirusom. Ďakujem
Dzień dobry,
Rekomendujemy noszenie maseczek, dezynfekcje rąk oraz utrzymanie odpowiedniej
odległości.
Pozdrawiam,
Katarzyna Wójciak
Dział rezerwacji
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, je mozne vyuzivat wellness sluzby aj v den odchodu? dakujem
Good Morning, yes. we invite you cordially.