Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie po zakúpení voucheru na tel. čísle +421 33 774 34 22 a +421 910 211 133 alebo e‑mailom na recepcia@hotelpavla.com
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru.
Upozornenie: Rezervácia termálnych procedúr vopred mailom alebo telefonicky na recepciu hotela Pavla – termíny len v rámci voľných kapacít
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.t
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den da sa u vas ubytovat aj na dve noci a tri dni?t.j.od piatka do
nedele..dakujem
Hotel Pavla****
Dobrý deň prajem, samozrejme, podľa druhov pobytov. hotel@hotelpavla.com
+421 905 147 775
Barbora
Dobrý deň, prosím vás, ak si vyberiem pobyt na 1 noc pre tri osoby
(1 osôbka na prístelke), su v cene (158 eur ) vstupy do wellnes a polpenzia
a ostatné popísané služby pre tri osoby alebo len pre dva ? Ďakujem
Hotel Pavla****
Dobrý deň,
Ak si vyberie balík služieb pre 3 osoby aj v prípade keď jedna osoba je na
prístelke, všetky osoby majú nárok na vstupy do nášho wellness centra. Na
vašu rezerváciu sa budeme tešiť.
Prajem krásny deň.
S pozdravom recepcia Hotel Pavla.
Ingrida Dunajčíková
Darina Szarvasova
Dobry den ,prosim Vas mate este volny termin 3–7augusta ,pre 2 osoby za
369eur?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Darina,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, nie je možné sa ubytovať od 3.8.-7.8.2020 ale iba do 6.8.2020 alebo
už od 2.8.2020.
Voľné termíny sú vyznačené modrou farbou priamo v online kalendári.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana
Dobrý deň, je povolený vstup aj so psom?Ďakujem
Hotel Pavla****
Dobrý deň, áno.
S pozdravom recepcia Hotel Pavla
Hotel Pavla****
Dobry deň prajem, poplatok za psíka je 10€.
Lýdia Bednárová
Dobrý deň,
v izbách je vybavenie hygienickými potrebami, uteráky, župany,
papuče ?
Hotel Pavla****
Dobrý deň prajem pani Bednárová,
samozrejme všetko je vybavené podľa štandardov 4* Hotela.
Tešíme sa na Vašu návštevu.
Tím Hotela Pavla
Jana Pavlikova
Dobrý den, je mozne si objednat obedy za príplatok?
Hotel Pavla****
Dobrý deň,
Je možné vybrať si obed z jedálneho lístka poprípade denného menu.
S pozdravom
recepcia Hotel Pavla
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den da sa u vas ubytovat aj na dve noci a tri dni?t.j.od piatka do nedele..dakujem
Dobrý deň prajem, samozrejme, podľa druhov pobytov.
hotel@hotelpavla.com
+421 905 147 775