Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie po zakúpení voucheru na tel. čísle +421 911 252 911 alebo e‑mailom na penzionzefir@gmail.com
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru.
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Check in po 20:00 hod. je nutné oznámiť na recepcii.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Ponuku mi našlo pri výbere pobytu s domácim zvieratkom. Je možné sa
ubytovať so psíkom? Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Adriána,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, v danom penzióne je možné sa ubytovať s domácim zvieratkom zdarma,
avšak po dohode s recepciou. Neváhajte ich kontaktovať e-mailom na: penzionzefir@gmail.com
Prajeme Vám pekný deň.
TATIANA
Dobry vecer, prosim mate volny termin od 28.8–30.8 2dospele osoby
1 dieta(10r) z polpenziou,ak ano kolko by nas to stalo, ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň Tatiana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný termín už nie je v penzióne dostupný. Voľné termíny sú
zobrazené po zvolení možnosti „vybrať termín“ a zadaní počtu osôb
priamo v online kalendári modrou farbou. Po zvolení dátumu sa cena
automaticky vypočíta.
Prajeme Vám pekný deň.
Jana Slivenska
Dobrý deň, chcem sa opýtať na termín pobytu s polpenziou v dobe od
15.8 do 17.8. pre 4 osoby 2 dospelý a 2 deti 14 r. a 17 r. , či je
možné cez zľavomat objednať na tento termín 2 izby príp. apartmán pre
4 osoby.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný termín už nie je možné rezervovať, nakoľko je vypredaný.
Voľné termíny sa Vám zobrazia po zvolení možnosti „vybrať termín“ a
zadaní počtu osôb modrou farbou priamo v kalendári. Následne je možné si
aj priamo cez našu stránku vybrať typ izby.
Prajeme Vám pekný deň.
Andrea
Dobry.je mozne ubytovat sa aj v noci?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Andrea,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, check in je od 14:00, a tak pre bližšie informácie ohľadom
neskoršieho ubytovania Vám odporúčame sa obrátiť priamo na hotel na
tel.čísle: +421 911 252 911
Prajeme Vám pekný deň.
Zuzana
Dobrý deň, termín v týždni 20.7.-24.7.2020, na tri noci už nie je
k dispozícii??? Ďakujem
Penzión Zefir***
0911 252 911
Adriana Popovičová
Chcem sa opýtať ta suma 239 je na osobu alebo 2 osoby lebo chceli by sme
ist s kolegyňou ci by sa to nedalo ísť s tou sumou na polovicu lebo by sme
si chceli uplatniť rekreacny poukaz a tato suma by nam vyhovovala napíšte mi
prosím cim skôr ďakujem 😊
Penzión Zefir***
a rekreacny chcete na kazdu zvlast vystavit?
0911 252 911
Penzión Zefir***
vsetko sa da :)
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,
Ponuku mi našlo pri výbere pobytu s domácim zvieratkom. Je možné sa ubytovať so psíkom? Ďakujem.
Dobrý deň Adriána,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, v danom penzióne je možné sa ubytovať s domácim zvieratkom zdarma, avšak po dohode s recepciou. Neváhajte ich kontaktovať e-mailom na: penzionzefir@gmail.com
Prajeme Vám pekný deň.