Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Mrknite na túto od rovnakého podniku.
Dentálna hygiena vo Family Dental Care!
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Rezervácia: Po zakúpení voucheru sa, prosím, objednajte na tel. č. +421 911 061 313.
- Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne alebo v sms.
- V prípade, že sa nemôžete dostaviť na dohodnutý termín, oznámte to čo najskôr na tel. č. +421 911 061 313.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň, platí táto ponuka aj pre osoby, čo momemtálne nemajú slovenské zdravotné poistenie, prosím?
Dobrý deň, pani Soňa,
ďakujeme za Vašu otázku.
Táto služba nepodlieha zdravotnému poisteniu, čiže je možné zakúpiť si
ju priamo ako samoplatca.
Pekný deň.
Dobry den, ponuka nema ziadne obmedzenie v ramci poistenia.
Dobry den, Chcela by som sa spytat. Chcela by som prist s priatelom avsak on
nevie po slovensky bol by to problem? Bolo by mozne komunikovat
v anglictine?
Dakujem
dobry den, nebojte sa, nie je to problem… mame aj zahranicnych klientov a co nezvladneme v cudzom jazyku, zvladneme empatiou ;-)
Dobry den, ak vyuzijem akciovu ponuku Dentalnej hygieny za 39,90 €, tuto si viem dat preplatit vo svojej poistovni (UNION), ktora preplaca aj dentalnu hygienu do vysky 100€? Niektore akciove ponuky totiz taketo nieco vylucuju… Dakujem za odpoved. Patrik
Áno – zubný benefit od poisťovne Union si môžete uplatnit aj pri dentálnej hygiene :)
Dobry den. Je mozne absolvovat dentalnu hygienu aj bez fluoridacie? Ponukate nejaku inu alternativu namiesto osetrenia fluoridom? Dakujem. S pozdravom Dana
…samozrejme nie je problem fluoridaciu vynechat. alternativu treba skonzultovat priamo s dentalnou hygienickou, ktora vam odporuci moznosti…
Dobrý deň platí tento voucher aj v Trnave? Ďakujem
Plati, avsak terminy su limitovane kapacitou… zavolajte si prosim najskor do pobocky a overte si prosim, ci maju este volne terminy. Dakujem
Dobry den,mam aplikaciu penazenka vo vzp,chcem si kupit voucher,bude mi suma preplatena?viem na začiatku je pisane ze nie,v otazkach ze ano.d.
Vo VSZP majú podmienku že poistenec musí vydokladovať účet z ošetrenia .Keďže si toto osetrenie zakúpi klient na zlavomate nemôžme mu vytvoriť doklad o zaplatení aj v ambulancii. Vo všeobecnosti máme ale skúsenosť, že keď vytvoríme klientovi 0€ faktúru, poisťovňa mu preplatí zubný benefit. Nevieme však zaručiť klientovi, že tieto podmienky poisťovňa nezmení, alebo neodmietne takúto faktúru prijať. Preto si to prosím najskor v poisťovni telefonicky overte… na našej strane nie je problém takýto nulový doklad vystaviť…
Dobrý deň,
chcem si zakúpiť kupón na dentálnu hygienu a následne si ho uplatniť
v zubnom benefite od Dôvery. Dôvera však okrem zakúpeného kupónu
požaduje aj pokladničný doklad k dentálnej hygiene vystavený na nulovú
hodnotu. V recenziach som čítala, že ste takýto doklad odmietli vydať. Tak
sa chcem pred zakúpením kupónu informovať, či takýto doklad budete
vystavovať alebo nie.
Ďakujem.
Samozrejme, nie je to problem – informujte vsak dentalnu hygienicku, aby tak urobila… dik
Dobry den, su nejake obmedzenia na dentalnu hygienu? Ci sa treba preukázať negativnym testom a pod. Dakujem
…vsetky detaily Vam vysvetlia pri objednani sa na termin.
Dobry den, da sa este objednat na dentalnu hygienu do konca tohoto roka?
Dobrý deň, dostupnosť voľného termínu si prosím overte zavolaním priamo na centrálu – recepciu Family Dental Care.
Dobrý deň, prosím, robíte aj dentálnu hygienu ak má niekto strojček?? Alebo je to problém??? Ďakujem veľmi pekne :)
Dobry den, samozrejme… dentalna hygiena pocas nosenia fixneho strojceka je este dolezitejsia ako bez neho. Silne doporucujeme castejsiu navstevu dentalnej hygieny, aby sa predoslo negativnemu dopadu na Vase zuby… Budeme sa na Vas tesit ;-)
Dobrý deň prajem, Všzp hradí svojim poistencom dentálnu hygienu? Ak áno v akej výške? Ďakujem za info.
dobry den, neviem vam povedat prispevok poistovne, kontaktujte v tomto ohlade priamo konkretnu poistovnu. mozem potvrdit, ze pacienti vyuzivaju dane bonusy poistovni a nase podklady su poistovnami standardne akceptovane.
Dobrý deň,
chcem sa opýtať či aktuálne vykonávate aj pieskovanie, keďže som
zachytil, že niekde ho odmietajú vykonávať vzhľadom na šírenie
COVID-19. Ak áno chcem sa opýtať či je s tým spojený aj príplatok,
alebo cena zahŕňa už aj pieskovanie.
Dobry den Dominik, dentalnu hygienu vykonavame standardne s pouzitim a respektovanim vsetkym ochrannych a bezpecnostnych opatreni… v pripade potreby dentalna hygienicka pouzije aj pieskovanie, ktore je bez doplatku. Tesime sa na Vasu navstevu.
Dobrý deň, je táto cena konečná alebo sa platia ešte poplatky za
vstupné vyšetrenie, príp.iné, keď nie sme vaši klienti?
Ďakujem za odpoveď.
…cena je za dentalnu hygienu a v danom pripade nie je rozhodujuce, ci ste, alebo nie nasimi pacientmi. cena je finalna.
dobrý deň spolupracujete s dôverou?
…ano. Ako vam mozeme pomoct?
Dobry den.Mate zluvu aj s Doverou?Chcela by som prist na preventivnu prehliadku
Dobry den, ano, spolupracujeme so vsetkymi slovenskymi poistovnami… ste vitana… ;-)
Dobry den, uvedenu zlavu mozem skombinovat aj s prispevkom od poist. Dôvera? Dakujem.
Ano, pokial Vam poistovna uzna platobny doklad zlavomatu a potvrdenie o absolvovani dent.hygieny od FDC. Ale myslim, ze by to malo byt ok.
Dobrý deň. Posledný raz som bola na dentálnej hygiene začiatkom júna, avšak chcela by som sa objednať v septembri z dôvodu pitia veľa čajov. Je v poriadku ju absolvovať po 3 mesiacoch opäť? Ďakujem.
Absolutne ano.
Dobrý deň, dokedy je k dispozícii ponuka na zľavomate ? Ďakujem
…je to v ponuke uvedene, ale myslim, ze do konca septembra… vouchery su vsak platne do konca roka.
Dobrý deň,
platí tato ponuka ja pre deti, alebo deti majú inú sadzbu dentálnej
hygieny?
Plati pre vsetkych, bez rozdielu 😉
Dobry den, je vhodne ist na dentalnu hygienu cca po mesiaci trhania spodnych osmiciek? Dakujem pekne za odpoved, SHS
Dobrý deň , mesiac po extrakcií možete absolvovať dentálnu hygienu. Obmedzením može byť iba pretrvavajúca citlivosť pri otvaraní úst v takom prípade by sme Vám doporučili počkať kým citlivosť neprejde.
Dobrý deň,
Môžem sak Vám objednať aj keď mám na zube kaz? Termín u mojej zubárky
mám až koncom septembra a tak neviem, či je lepšie ísť na dentálnu až
potom.
Ďakujem
…urcite, nie je problem.
Dobry den, tato cena plati aj pre zubnu hygienu u deti? Dakujem pekne
Ano.
Môžem prísť na dentálnu higienu, ak nie som vaša pacientka?
Samozrejme, nie je ziadny problem… len si zakupte voucher na Zlavomate.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň.
V poslednej otázke je odpoveď, že služba u Vás, zakúpená tu na zľavomate nepodlieha zdravotnému poisteniu. Prečo potom, vo výpise z účtu poistenca mám strhnuté v deň návštevy Vašej kliniky viac ako 30€ ako úhradu (spoluprácu) od VŠZP? Ja sama som zaplatila za dentálnu hygienu tu, cez zľavomat skoro 40eur a ďalších okolo 35eur ste si vyžiadali od poisťovne. Táto suma spolu, za JEDNU dentálnu hygienu ďaleko prevyšuje sumu 63eur, teda sumu, koľko u Vás vraj stojí dentálna hygiena bez zľavy. V poisťovni mi povedali, že toto by sa robiť nemalo, ale bohužiaľ, oni si to nevedia kontrolovať. Mne samotnej poisťovňa s nulovým bločkom nič nepreplatí a teda sa chcem opýtať, akým právom žiadate príspevok od poisťovní? Keď, ako som sa dozvedela, poisteniu táto suma nepodlieha? V súkromnej správe na facebooku ste mi odpísali, že na to máte nárok… pýtam sa teda, aký je to nárok? Nechať si 2× zaplatiť za to isté? Keby to dostanem preplatené aj ja, nepoviem… Ale takto mi to nedá, pretože tomu nechápem. Vopred ďakujem za odpoveď. So službami som spokojná a mám Vás rada. Ale toto ma zaráža, mne to poisťovňa nepreplatí, keďže voucher nemá uvedenú sumu, a vy to dostanete zaplatené 2×… Pozastavujem sa nad tým už dlhšie a nejdem sa dopátrať normálneho vysvetlenia :)) ďakujeeem
Vazena p. Tamara, skusim to vysvetlit este raz… nasa cena v cenniku je stanovena jasne, 43eur pre poistenca (vy ste uhradila 39.9eur cez zlavomat), resp. 69eur ako priama platba nepoisteneho pacienta. Rozdiel medzi tymito sumami je podiel preplateny poistovnou… nerozumiem informacii, ktoru ste dostala na poistovni! Kazdy zazmluvneny poskytovatel stomatologickych sluzieb ma narok na doplatok zo strany poistovne za vopred definovanych podmienok ⇒ nerozumiem a nechapem Vasej poznamke o plateni 2× za to iste! Ohradzujeme sa voci takymto dezinterpretaciam… Este raz, nasa bezna cena je 69eur, vy ste zaplatila 39.9 ⇒ zda sa Vam to neprimerane za poskytnutu sluzbu? Skuste si spravit prieskum a uvidite, ze FDC poskytuje za kvalitnu sluzbu extremne dobru cenu – predpokladam, ze preto sa ku nam aj vraciate, za co sme vdacni… Pevne verim, ze Vasa spokojnost s kvalitou sluzby ako aj hodnota za peniaze Vas presvedcia zostat vernou pacientkou FDC. Dakujem za pochopenie a ostavam s pozdravom.