
























Kaštieľ Dezasse Jaslovské Bohunice **** – romantika s neobmedzeným wellness a špičkovou gastronómiou
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Po zakúpení kupónu je potrebné preveriť dostupnosť Vami vybraného termínu na tel. č. +421 948 196 796, prípadne e‑mailom na: recepcia@dezasse.sk
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- ZVÝHODNENÉ PODMIENKY PRE DETI: dieťa do 6 rokov (5,9 r.) bez nároku na lôžko a stravu ZDARMA.
- Miestny poplatok: 0,50€/os./noc.
- Masáže, bahenné zábaly a masky za doplatok podľa platného cenníka.
- Domáce zvieratá: 15 €/noc. (malé a stredné plemeno)
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň, chcel by som sa poinformovat, v akom režime momentálne funfujete a či je možné počas pobytu s ohľadom na opatrenia využívať wellness. Ďakujem
Dobrý deň Šimon, kaštieľ sa riadi podľa súčasných nariadení, bazén, masáže a vonkajšia vírivka sú otvorené. Stravovanie sa zabezpečuje formou room service s donáškou priamo na izbu, alebo Vam vieme zabezpečiť súkromný priestor pre Vašu večeru . Tešíme sa na Vás kedykoľvek sa rozhodnete ku nám prísť. :-) V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať aj telefonicky, ďakujem a prajem Vám pekný deň, s pozdravom Michal Topoľský 0911224658
Dobry den, viete prosim pripravit aj bezlepkovu stravu pre celiatikov? Dakujem za skoru odpoved
Dobrý deň, samozrejme náš séfkuchár Vám vie s radosťou pripraviť aj bezlepkovú stravu. Ďakujem a prajem Vám pekný deň, s pozdravom
Michal Topoľský
Dobrý deň chcel by som sa opýtať v akých obmedzeniach fungujete čo sa týka wellness, masáži a stravovania? Ďakujem.
Dobrý deň Matej, kaštieľ sa riadi podľa súčasných nariadení, masáže a vonkajšia vírivka sú otvorené a cestou na masáž prechádzate cez wellness zónu:-), ktorá je podľa nariadení zatvorená pre verejnosť. Stravovanie sa zabezpečuje formou room service s donáškou priamo na izbu, alebo na terasu. Tešíme sa na Vás kedykoľvek sa rozhodnete ku nám prísť. :-) V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať aj telefonicky,
ďakujem a prajem Vám pekný deň,
s pozdravom
Michal Topoľský 0911224658
Dobrý deň. Už sú opatrenia Covid. Ak by som chcel pobyt pre dvoch v termíne od 9.11. do 11.11 dve noci, aká je možnosť zabezpečiť stravu – 2× raňajky a 2× večeru na izbu ? Prípadne, dovoz po objednaní s konzumom na izbe. Budete vôbec ubytovávať ?
Dobrý deň pán Jozef, čo sa týka ubytovania, nemáme momentálne žiadne obmedzenia. Stravovanie sa zabezpečuje formou room service s donáškou priamo na izbu /večera pri sviečkach/, prípadne na terase. Pobyt sa dá po dohode prípadne presunúť. Tak neváhajte a môžete objednávať :) S pozdravom Elena Brezovská Recepcia Kaštieľ Dezasse
Dobrý deň, ja by som sa chcela opýtať, ak kupim tento pobyt ako darček, a kvôli aktuálnej situácii sa opatrenia zas zmenia na tolko že to nestihnem využiť, bude sa dat poukaz predĺžiť? Viem že platí do júna, ale radi by to využili až budúci rok. Ďakujem
Dobrý deň, ubytovanie a wellness zatiaľ zakázané nie sú a myslím si, že ani nebudú. Ak si kúpite poukaz cez Zľavomat treba zavolať na zákaznícku linku a spýtať sa, či sa poukaz bude dať predĺžiť. My ako kaštieľ problém s tým určite mať nebudeme. Pekný deň.
s pozdravom
Michal Topoľský 0911224658
Dobrý večer, chcel by som sa ešte spýtať aká je tam cena za ďalších 60 min. v privátnej vírivke. Ďakujem.
Dobrý deň, ďalšia hodina je samozrejme bezplatná, treba sa iba dohodnúť na recepcii, aby Vám ju zarezervovali. Pekný deň, S pozdravom
Michal Topľský
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či sa dá ešte doobjednať privátny vstup do vírivky a ak áno koľko by stálo ďalších 60 minút. Ďakujem.
Dobrý večer David, samozrejme dá sa, záleží na obsadenosti, bližšie info Vam dajú na recepcii. Pekný večer.
Nová otázka
Uložením príspevku v diskusii súhlasíte so zverejnením vyplneného mena a obsahu príspevku. Príspevky sa škodlivým obsahom sme nútení odstraňovať, rovnako ako príspevky odkazujúce na konkurenčné portály či e‑shopy alebo príspevky, ktoré nie sú k danej ponuke relevantné. Otázky, podnety alebo sťažnosti, ktoré sa nevzťahujú k tejto ponuke, smerujte na náš kontaktný formulár nebo volejte +421 232 117 321.
Dobrý deň, keby som sa rozhodol s priateľkou prísť k Vám na jednu noc, mimochodom už sme boli u Vás, bolo super , funguje u Vás wellness a vnútorný bazén? Ďakujem – Vladimír.