Je nám to ľúto, ale ponuka už vypršala. Jej detail si môžete prezrieť nižšie.



































Aktívna dovolenka v hoteli HORIZONT Resort**** vo Vysokých Tatrách
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 52 78 51 222 alebo +421 910 802 309, prípadne e‑mailom: recepcia@horizontresort.sk
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Cena za deti sa automaticky vypočíta v košíku počas objednávky
- Domáce zvieratá: 13€/noc
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobry den, chcel by som sa spytat ohladne cien ubytovania.Ked si zadame pobyt na 5dni a 4 noci + 1 dieta 6 rokov tak nam vypocita system cenu 777€ za izbu Family Superior.Ale ked zadame vek dietata 5 rokov tak nam da ponuku izbu standart(477€) bez naroku na lozko alebo Family za 677€ priplatok oproti standartnej izbe je +200€ to je spravne.Ale preco je potom pri veku dietata 6 rokov cena az 777€ ked je priplatk za izbu+200€ a nie 300€ oproti standartnej izbe? Co je prosim spravne?
S pozdravom Branislav
Dobrý deň, ďakujeme za upozornenie, chybu nahlásime. Pri Superior izbe už nezadávajte deti, doplatok 200€ ich už zahŕňa, je potrebné do poznámky napísať počet a vek detí / max 2 deti /. S pozdravom, Zdenka Bednár, rezervačné oddelenie
Dobry den, da sa u Vas ubytovat aj so psom (velke kratkosrste plemeno)? Dakujem
Dobrý deň, je možné sa u nás ubytovať aj so psíkom. Doplatok je 13€/noc.
S pozdravom Erika Žáčiková
Dobry den prajem, chcem sa opytat, ci je hotel vhodny aj pre seniorov alebo skor pre rodiny s detmi a ci je dostupny aj verejnou dopravou alebo iba s vyuzitim taxi sluzby od najblizsej vlakovej alebo mhd stanice. Dakujem
Dobry den p.Zdenka,, hotel je vhodny pre vsetky vekove kategorie. V pripade, ze klienti nepridu na pobyt autom, je hotel dostupny zo stanice iba taxi sluzbou. V pripade zaujmu Vam vieme poskytnut kontakt na taxi sluzbu. S pozdravom Lukacova, rezervacne oddelenie
Dobrý deň, keď si zakúpim teraz pobyt na buduci rok v marci a bude nadelej táto pandemia, bude sa dať pobyt presunúť na iný deň ? A ak aj bude hotel otvorený ale wellnes zatvorené nude sa dať pobyt tiež presunúť ?
Dobrý deň, Dakujeme za vasu otazku. Pri otvorenom voucheri, je platnost dana na širší interval datumov a teda termin si viete zmenit podla storno podmienok zakupeneho vouchera.
S pozdravom Rezervacne oddelenie Nikola Hrebeňárová
Diskusia k tejto ponuke je už uzatvorená. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, ak mam záujem o izbu na vrchných poschodiach je tam nejaký príplatok ?
Dobrý deň, neúčtuje sa žiadny príplatok, je to ale potrebné uviesť v poznámke. S pozdravom, Zdenka Bednár, rezervačné oddelenie