Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Otvorené vouchery: po zakúpení voucheru je potrebné rezervovať si termín pobytu na tel.: +421 910 533 935. Odporúča sa rezervácia ihneď po zakúpení kupónu, pred nástupom je potrebné nahlásiť číslo kupónu. Pri pobyte je potrebné preukázať sa platným voucherom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý večer mate prosím voľný termín od 2.8. Do 6.8.2021 pre
2 dospelé osoby a jedno dieťa 3 ročne s polpenziou?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Patrícia, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Dostupnosť voľných termínov si môžete overiť na tejto emailovej adrese recepcia@rysyhotel.sk
alebo telefónnom čísle +421 910 533 935.
Želáme Vám pekný zvyšok dňa.
Alexandra Sabadková
Dobrý deň prosím je k izbe aj balkón a kuchynka? Ďakujem
Hotel Rysy ***
Dobrý deň,
väčšina našich izieb má balkón.
Kuchynka je len na rodinnej izbe Comfort, no práve táto izba nemá
balkón.
Pekný deň.
Svetlana
Dobrý deň, od kedy sa dá ubytovať? dakujem
Hotel Rysy ***
Krásny deň, Vám želám, pani Svetlana.
Check in je od 14:00 hod
Marcela Bartalská
Dobrý deň
Čo je to otvoreny voucher?
Pochopila som spravne?
Zakupim si na zlavomate otvoreny voucher.
Dohodnem sa s hotelom na termine ubytovania, rezervujem si termin priamo
s hotelom, uplatním voucher.
A čo v pripade, ak budem potrebovať voucher stornovať z pandemickych či
iných dôvodov? Tu vôbec nerozumiem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku.
V prípade, že si vytvoríte objednávku a z pandemických dôvodov nebude
možné ju uplatniť, kontaktujte nás priamo na náš email podpora@zlavomat.sk alebo
na telefónnom čísle +421 232 117 321.
Pekný deň.
Alexandra Smatanová
Dobrý deň. Je podmienkou ubytovania covid pas alebo negatívny test?
Ďakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Alexandra, ďakujeme za Vašu otázku.
V prípade aktuálnych platných opatrení v súvislosti s pandémiou
Covid-19 sa prosím obráťte priamo na prevádzkovateľa hotela na telefónnom
čísle: +421 910 533 935.
Pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer mate prosím voľný termín od 2.8. Do 6.8.2021 pre 2 dospelé osoby a jedno dieťa 3 ročne s polpenziou?
Dobrý deň, pani Patrícia, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
Dostupnosť voľných termínov si môžete overiť na tejto emailovej adrese recepcia@rysyhotel.sk alebo telefónnom čísle +421 910 533 935.
Želáme Vám pekný zvyšok dňa.