Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Úplne nový 4* hotel vo Vršatskom podhradí: wellness pobyt s polpenziou
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorené vouchery: Rezervácie a overenie dostupných kapacít po zakúpení voucheru e‑mailom na recepcia@hoteljason.sk
- Pri rezervácii je nutné nahlásiť kód Voucheru.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- Prístelky nie sú k dispozícii, pri väčšom počte osôb môžete využiť apartmán za doplatok.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- ZVÝHODNENÉ PODMIENKY PRE DETI: deti do 6 rokov (5,9 r.) ubytovanie bez nároku na lôžko a stravu ZDARMA.
- Cena za deti a ďalšie osoby na izbe sa automaticky vypočíta v košíku počas objednávky.
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň. Dá sa k Vám dostať aj autobusom,alebo len vlastnou dopravou. Ďakujem
Dobrý deň, Anna,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za neskoršiu odpoveď. Žiaľ, daný voucher je iba na
ubytovanie, a teda bez dopravy. Doprava na miesto, je podľa vlastných
možností. Najbližšia autobusová zastávka sa nachádza 11,7km od
ubytovania.
Avšak pre bližšie informácie neváhajte kontaktovať priamo hotel na
tel.čísle: +421 424 465 077.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Dobrý deň Vám prajem. V máji už budete otvorený?
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, pán Zoltán,
ďakujeme za Vašu otázku.
Z dôvodu aktuálnej mimoriadnej situácie je podnik od 4. 1. do 31. 5. 2021
zatvorený. Vouchery môžete využiť po opätovnom otvorení podniku.
V prípade potreby sa informujte priamo u poskytovateľa služby:
recepcia@hoteljason.sk
+421 424 465 077
Prajeme pekný deň
Dobry den, chcela by som sa spytat, kolko je doplatok pre 8 rocne dieta (ubyt a polpenz) a pripadne, ci mate apartman (ak by sme prisli s dvoma detmi; ci ma oddelene miestnosti), kolko by bol doplatok? Taktiez, bola by mozna aj bezlepkovo/bezmliecna strava v ramci polpenzie? Viem Vam pripadne napisat e-mail pre podrobnosti? (stranka nefunguje) Dakujem velmi pekne
Dobrý deň, pani Kristína,
ďakujeme za Vašu otázku.
Doplatok za apartmán sa pohybuje okolo 30€ v závislosti či cez víkend
alebo cez týždeň. Hotel disponuje jedným apartmánom s oddelenými izbami,
ktorý bude dokončený niekedy v letných mesiacoch. Bezlepkovú/bezmliečnu
stravu je možné zabezpečiť, pokiaľ hosť túto informáciu nahlási vopred,
napríklad po príchode na hotel. Stránka sa v tomto momente pripravuje a je
tam odkaz, že zatiaľ všetky informácie na facebookovom účte Wellness hotel
Jasoň.
Ohľadom bližších informácií alebo doplatkov sa obráťte priamo na
hotel:
recepcia@hoteljason.sk
+421 424 465 077
Prajeme pekný deň
Dobrý deň,aký je príplatok pre 5 ročné dieťa za polpenziu?
Dobrý deň, pani Katka,
ďakujeme za Vašu otázku.
Prosím, obráťte sa priamo na ubytovacie zariadenie:
recepcia@hoteljason.sk
+421 424 465 077
Ďakujeme za pochopenie.
Prajeme pekný deň
Dobrý večer. Kedy plánujete otvoriť hotel? Bude wellness len pre ubytovaných? Prajeme krásne Vianoce.
Dobrý deň.
Hotel plánujeme otvoriť asi až vo februári, posúvame otvorenie kvôli
situácii.
Áno, wellness bude aj pre ľudí, ktorí nebudú ubytovaní :)
Pekné sviatky aj vám.
Dobrý deň, otváracie hodiny do wellness? Ďakujem
Dobrý deň.
Wellness ako aj hotel nemáme momentálne otvorené, preto tam nie sú nikde
otváracie hodiny :)
mb
Prosím Vás opravte si atrakcie Červený kameň zámok je pri Bratislave tu je Červený kameň jedine turistika a červená skala
Dobrý deň, pani Michaela,
ďakujeme pekne za Váš dotaz a upozornenie.
Prajeme Vám príjemné sviatky
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, prosím Vás poskytujete aj masáže, konkrétne masáž lávovými kameňmi? Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň p.Zlata, ďakujeme za Vašu otázku.
Bohužiaľ, masáž lávovými kameňmi zatiaľ neponúkame.
Z našej ponuky však veľmi odporúčame detoxikačnú medovú masáž. Použitý med je domáci, včelí, od našich vršateckých včielok :)
Z klasických masáží ďalej ponúkame celotelovú alebo čiastočnú.
Prajeme Vám pekný deň.