Otvorený Voucher: je potrebná rezervácia vopred na tel. č.: +421 52 789 5622
Pri rezervácii pobytu je potrebné uviesť kód voucheru
Online Termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou (za doplatok), overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý den daju sa u Vás odlozit bicykle pokial budeme ubytovaní?
Zlavomat.sk
Dobrý deň Lucia ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daná ponuka už vypršala. Ak si želáte využiť služby hotela aj
bez zľavy, prosím neváhajte ich kontaktovať na tel.čísle:
+421 527 895 622
Ďakujeme za pochopenie, Prajeme Vám pekný deň.
Slavka Salesova
Dobry den.Mame zaujem si rezervovat pobyt na 4 dni a to 2 izby cez
zlavomat.Bolo nam tel.povedane ze za izbu s balkonom a vyhladom sa priplaca
10 euto na den.Takto sme to este nezazili a boli sme tam uz 2×.Ako to prosim
je?V popise mate ubytovanie pidla vasho vyberu…myslim si ze ziadat priplatit
10 euro na den je trocha zavadzajuce.Dakujem za odpoved.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Slavka ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daná ponuka už vypršala. Ak si želáte využiť služby hotela aj
bez zľavy, prosím neváhajte ich kontaktovať na
tel.čísle: +421 527 895 622
Ďakujeme za pochopenie, Prajeme Vám pekný deň.
Ivana
Dobrý deň, chcela by som sa prosim informovat, ci majú rodinne izby
standart plus k dispozicii aj chladnicku? Dakujem.
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Ivana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosím, vybavenie rodinnej izby štandard plus je: 2 samostatné
dvojlôžkové izby (so samostatným vchodom) prepojené spojovacími dverami,
vaňa alebo sprchovací kút, WC, sušič vlasov, hotelová kozmetika, TV + SAT,
telefón, wifi, internet, župan, papučky, prístelka (na vyžiadanie),
výhľad na hory.
Prajeme Vám pekný deň.
Miroslava lazorišáková
Dobrý deň,
Máme záujem o pobyt u vás na niekoľko nocí aj s wellnessom, žiaľ máte
rôzne recenzie čo sa týka kvality wellnessu a dostupnosti respektíve
funkčnosti sáun a keďže ste wellness hotel a ide nám hlavne o to, by sme
boli radi ak by to,čo ponúkate bolo dostupné. Fungujú vám všetky sauny?
Teším sa na odpoveď pekný deň.
Hotel Montfort
Dobrý deň,
Aktuálne je v prevádzke všetkých 5 sáun .
Výpadok všetkých sáun bol z dôvodu výpadku elektrického prúdu počas
2 dní .
recepcia hotela Montfort
Pavol Juhász
Dobrý deň mali by sme záujem o ubytovanie pre dve osoby v termíne
15.6./17.6. aj s welnesom,je to možné?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Pavol,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Áno, daný termín je voľný. Avšak ohľadom využitia wellness Vám
odporúčame sa obrátiť priamo na hotel na tel.čísle:
+421 527 895 622 pre bližšie informácie.
Prajeme Vám pekný deň.
Radomír Warošek
Dobrý deň, budete mať už mať hotel otvorený od 31.5. s wellnesom
i reštauráciou podľa nového Covid automatu? Dakujem, Warošek
Hotel Montfort
Dobrý deň,
Hotel je v prevádzke so všetkými službami od 01.06.2021 .
recepcia hotela Montfort
Kristian Caplar
Dobrý deň,
našla by sa u vás voľno izba resp.app, pre 2os.+1 dvojročné dieťa,
v termíne 3.6.-7.6.?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Kristian,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daný hotel je až do 8.6.2021 zatvorený z dôvodu aktuálnej
mimoriadnej situácie. Ubytovanie si môžete rezervovať na termíny po danom
dátume.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Eva Bakova
Dobrý deň mla by som záujem o pobyt v termíne 24.6_27.6.2021 pre
2 osoby. Je to ešte možné. Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Eva,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, v danom termíne už nie je možné sa ubytovať v tomto hoteli.
Odporúčame Vám prezrieť si iné naše ponuky, v ktorých sú na daný
termín ešte voľné kapacity.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den daju sa u Vás odlozit bicykle pokial budeme ubytovaní?
Dobrý deň Lucia ,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, daná ponuka už vypršala. Ak si želáte využiť služby hotela aj bez zľavy, prosím neváhajte ich kontaktovať na tel.čísle: +421 527 895 622
Ďakujeme za pochopenie, Prajeme Vám pekný deň.