Otvorený voucher: Po zakúpení voucheru je potrebné rezervovať si pobyt e‑mailom na: INFO@ORAVAVILLAGE.SK alebo na tel.číslo: +421 914 150 025 s uvedením kódu voucheru, dátumom nástupu na pobyt a s kontaktnými údajmi (meno, priezvisko, tel. číslo).
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň chcela by som sa spýtať či sa dá na jeden termín kúpiť dva
vouchery ? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za neskoršiu odpoveď. Jeden voucher sa viaže na jednu
izbu, z toho dôvodu Vám odporúčame sa najskôr informovať v penzióne na
tel.čísle: +421 914 150 025 alebo e-mailom na: INFO@ORAVAVILLAGE.SK
ohľadom dostupných kapacít na Vami želaný dátum, a následne si zakúpiť
dva vouchery na rovnaký termín.
Pre bližšie informácie nás neváhajte kedykoľvek kontaktovať na
tel.čísle: +421 232 117 321 v pracovné dni od 8:00 do 20:00 alebo
e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň chcela by som sa spýtať či sa dá na jeden termín kúpiť dva vouchery ? Ďakujem
Dobrý deň, Zuzana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Ospravedlňujeme sa za neskoršiu odpoveď. Jeden voucher sa viaže na jednu izbu, z toho dôvodu Vám odporúčame sa najskôr informovať v penzióne na tel.čísle: +421 914 150 025 alebo e-mailom na: INFO@ORAVAVILLAGE.SK ohľadom dostupných kapacít na Vami želaný dátum, a následne si zakúpiť dva vouchery na rovnaký termín.
Pre bližšie informácie nás neváhajte kedykoľvek kontaktovať na tel.čísle: +421 232 117 321 v pracovné dni od 8:00 do 20:00 alebo e-mailom na: podpora@zlavomat.sk
Prajeme Vám pekný deň.