Otvorené vouchery: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel.č.: +421 905 490 675 alebo mailom info@namoment.sk.
pri rezervácii je potrebné uviesť kód Voucheru
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
UPOZORNENIE: okres Poprad je od 16. augusta 2021 vo fáze ostražitosti a pre bezpečnosť hostí sa prevádzka rozhodla umožniť vstup do reštaurácie iba skupine ľudí, ktorú COVID automat pomenúva ako skupinu OTP.
OTP skupinou sa myslí: - očkovaní sú ľudia 14 dní po druhej dávke alebo 21 po jednodávkovej vakcíne, alebo 14 dní po akejkoľvek dávke a zároveň po prekonaní covidu-19 v posledných 180 dňoch - testovaní budú musieť mať PCR test nie starší ako 72 hodín od odberu alebo antigénový test nie starší ako 48 hodín - prekonanie COVIDu sa bude brať do úvahy 180 dní
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, chcem sa spýtať či k Vám treba test a ak hej či stačí
antigénový?
Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Nina, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
V prípade aktuálne platných opatrení v súvislosti s pandémiou
Covid-19 sa, prosím, obráťte priamo na prevádzkovateľa služby na
emailovej adrese info@namoment.sk alebo
telefónnom čísle +421 905 490 675.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Ivan Petráš
Dobrý deň. Chcem sa spýtať či máte v saune aj ochladzovací bazén,
kaďu alebo len sprchu? Ďakujem
Moment – bistro & ubytovanie
Dobrý deň :), v rámci sauny máme len sprchu :)
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcem sa spýtať či k Vám treba test a ak hej či stačí antigénový?
Ďakujem
Dobrý deň, pani Nina, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
V prípade aktuálne platných opatrení v súvislosti s pandémiou Covid-19 sa, prosím, obráťte priamo na prevádzkovateľa služby na emailovej adrese info@namoment.sk alebo telefónnom čísle +421 905 490 675.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.