Otvorené vouchery: Po zakúpení voucher je potrebné urobiť čo najskôr rezerváciu na tel. č.: +421 905 277 257 alebo e‑mailom na: penzion.pulse@gmail.com.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru.
Pobyt je možné predĺžiť si spojením viacerých kupónov.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň su vas potrebné testy na covid? Ďakujem za info s pozdravom
Hubkova
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Erika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení.
Kontakt: penzion.pulse@gmail.com
+421 905 277 257
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Ivana Kmetova
Dobry vecer mala by som zaujem o ponuku,poprosim info ohladom covidu,su
treba testy do vntorneho ockovanie? Dalujem za odpoved
Lenka Rescakova
Dobry den chcem sa opytat ci sa da vyuzivat bazen vonkajsi aj vnutorny a ak
sa chcem k vam prist ibytovat ako je to s terajsim stavom treba negativny
ag test?
Michal
Je v penzióne k dispozícii bazén so slanou vodou? Ak áno, aká je
salinita vody v bazéne?
Penzión Pulse
Dobrý deň
Bazen je v prevádzke.Salinita vody 0,5 %
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň su vas potrebné testy na covid? Ďakujem za info s pozdravom Hubkova
Dobrý deň, pani Erika,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa služby v zmysle platných protipandemických opatrení.
Kontakt: penzion.pulse@gmail.com
+421 905 277 257
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.