Otvorené vouchery: Rezervácie a overenie dostupných kapacít vopred mailom info@tatraline.sk alebo telefonicky +421 905 556 806.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód Voucher
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru. Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň, chcela by som sa informovať, či je v blízkosti nejaká
reštaurácia kde by sa dalo stravovať kedže ponúkate len raňajky.
Dakujem,
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Patrícia, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
S Vašimi otázkami sa obráťte priamo na poskytovateľa služby. Kontakt: info@tatraline.sk alebo
+421 905 556 806.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Kristína Ďurčeková
Dobrý deň, chcela som sa informovať ohľadom dátumu ubytovania. Na
zľavomate je termín 17.07.-22.07. plný a však na bookingu je voľný. Ako
to teda je? je možné sa u Vás ešte ubytovať ? Ďakujem za odpoveď (dvaja
dospelý)
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Kristína, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Poskytovaľ služby už nemá voľný termín cez náš portál Zľavomat.
Môžete sa však informovať ohľadom dostupnosti termínov priamo
u prevádzky a ak termín bude voľný, môžete si zakúpiť voucher bez
rezervácie termínu.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Lucie
Dobrý den, zde máte jen nabídky pro 2 osoby. Pokud bychom chtěli jet
i s 9-ti letym dítětem, je možnost přistýlky? Kolik by dítě zaplatilo
za 4 denní pobyt s polopenzí?
Tatraline Jasná
Dobrý deň,
prístelka je za polatok 10,–€ / noc. Je potrebné rezervovať vopred.
Polpenziu neposkytujeme, iba raňajky.
Tatraline, recepcia
Martina
Dobry den mali by sme záujem o dovolenku v auguste s dieťaťom, ktoré
bude mat v tom mesiaci 1,9 roka citala som ze nemá nárok na lozko, ale je
potrebne uhradiť nejakú čiastku za stravu ak by sme chceli pobyt
s raňajkami? Ďakujem pekny den
Tatraline Jasná
Dobrý deň,
pre dieťatko Vám môžeme pripraviť detskú postieľku, je gratis, ale treba
si ju rezervovať vopred. Prípadne prístelku za poplatok 10,–€ / noc.
Deti do 5 rokov za raňajky neplatia.
S pozdravom
Tatraline, recepcia
Tatraline Jasná
Dobrý deň, toto dieťatko bude mať stravu grátis nakoľko deti do
6 rokov majú stravu gratis
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcela by som sa informovať, či je v blízkosti nejaká reštaurácia kde by sa dalo stravovať kedže ponúkate len raňajky. Dakujem,
Dobrý deň, pani Patrícia, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
S Vašimi otázkami sa obráťte priamo na poskytovateľa služby. Kontakt: info@tatraline.sk alebo +421 905 556 806.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.