Pôvodná ponuka už vypršala, ale nevadí. Mrknite na túto od rovnakého podniku.
Rodinná dovolenka na juhu Chopku
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Otvorený Voucher: Po zakúpení kupónu je potrebné preveriť dostupnosť Vami vybraného termínu na tel. č.: +421 917 633 933 alebo e‑mailom na: info@penziongapel.sk.
- Pri rezervácii nahláste číslo vášho kupónu, meno a vybraný termín.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
- Jedno dieťa do 2,99 rokov bez nároku na lôžko a stravu zdarma.
- Cena za ďalšie deti sa automaticky vypočíta v košíku počas objednávky
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi-Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň. Chcem sa spýtať či sa dá v blízkosti zapožičanie bicyklov?
Dobrý deň, bicykle sa dajú najbližšie požičať v Bystrej, cca 9 km od nás.
Dobrý deň,
Je u vás možnosť bezlepkovej stravy?
Samozrejme, s intoleranciami na potraviny nie je problém, stravu prispôsobíme.
Dobrý deň, stačí potvrdenie sms o prekonaní COVID spred 6 mesiacov?
Dobrý deň, áno postačuje
Dobry den, mal by som este jednu otazku. My sme 5 – clenna rodina, deti
maju 13,13 a 15 rokov. Je mozne si vyklikat a zaplatit pobyt ako pre 4-clennu
rodinu a ten piaty clen by bol na pristelke a zanho by sme vsetko zaplatili na
mieste ?
Dakujem.
Dobrý deň, 5 miestnu izbu bohužiaľ nemáme, museli by ste si rezervovať dve izby ( 2 x voucher ). Pošlite mi tel.číslo, zavolám Vám.
Dobry den, podla akej vyhlasky je nutne mat pri UBYTOVANI negatívny Ag test/potvrdenie o očkovaní? Lebo ked si dam https://automat.gov.sk/okres, tak tam sa o tomto vobec nepise. Ine je WELNESS …
Od 19.07.2021 je zmena, test nie je potrebný.
Dobrý deň, vyžadujete pri ubytovaní negatívny Ag test/potvrdenie o očkovaní? ďakujem
Dobrý deň, podľa platnej vyhlášky by ste mali mať potvrdenie o prekonaní covid ochorenia, potvrdenie o očkovaní, alebo negatívny AG test.
Dobry den, chcela by som sa spytat, ze ci je mozne u Vas vyuzit rekreacny poukaz, ci vydavate potrvdenia pre zamestnavatela
Dobrý deň, samozrejme, vystavýme vám faktúru na uplatnenie RP:
da sa vybavyt izba s balkonom
Dobrý deň, záleží od požadovaného termínu a obsadennosti penziónu.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, je možný pobyt s psom malého plemena? (Cavalier)
Ďakujem
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
Domáce zvieratá v danom ubytovacom zariadení nie sú povolené.
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.