Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 917 777 040 alebo e‑mailom na recepcia@hoteldemanova.sk.
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
V prípade, že budete potrebovat izbu s prístelkou, overte si pred zakúpením voucheru jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom.
Pobyt s domácim miláčikom je potrebné dohodnúť vopred.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Domáci maznáčikovia: od 10 EUR/noc (Povolené na dotaz iba vo vyhradených izbách - nutnosť konzultovať pred zakúpením voucheru. Malá rasa do 5 kg - 10 EUR/noc Pes malá rasa od 5 do 15 kg - 15 EUR/noc Pes malá rasa od 15 do 40 kg - 20 EUR / noc)
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň chcel by som sa spýtať či je potrebný test pri ubytovaní,
poprípade pri vstupe do wellness. Ďakujem.
Hotel Demänová****
Dobrý deň, podľa platnej vyhlášky je nutný test len do wellness.
S pozdravom recepcia
Michaela
Dobry den,
je hoteli nieco co by zaujalo a zabavilo aj deti v prípade zleho
pocasia?dakujen
Hotel Demänová****
Dobrý deň,
neviem síce koľko ročné máte deti, ale v hoteli máme relaxačný bazén,
ktorý máte v cene kupónu a ktorý môžete využiť na 2 hodiny každý
pobytový deň. Detské ihrisko máme zatiaľ len vo vonkajšom prostredí.
S pozdravom, Lucia, recepcia
Beáta Borková
Dobrý deň môžem sa opýtať je možnosť využiť zároveň rekreačný
poukaz aj darčekový poukaz v ramci jedného pobytu
Hotel Demänová****
Dobrý deň,
faktúra bude vystavená na meno hosťa, ktorý sa pobytu zúčastní.
S pozdravom
Milan, recepcia
Maťa
Dobrý deň
Ak si objedname pobyt s polpenziou a mame obmedzenia v stravovaní.. Napr.
Celiakia.. Vedeli by ste nam v takom prípade pripravit stravu? Ďakujem
Hotel Demänová****
Dobrý večer, samozrejme, len nás o tom treba informovať vopred.
S pozdravom Lucia, recepcia
Hotel Demänová****
D
Miloš
Dobrý deň. Máte k dispozícii požičovňu bicyklov. ( 2 pre dospelých,
2 juniorské ).
Ďakujem
Hotel Demänová****
Dobrý deň,
priamo v hoteli požičovňu nemáme, v blízkosti sa však nachádzajú hneď
dve požičovne (5 minút pešo).
S pozdravom
Milan, recepcia
Marián Oriescik
Dobrý večer. Chcel by som sa iba informovať o ubytovaní vo vašom
hotely. Mali by sme záujem v dnoch od 23.7 do 30. 7. Pre troch
s polpenziou. Ďakujem Oriescik.
Hotel Demänová****
Dobrý večer,
nech sa páči, pripájam link, kde si môžete pozrieť dostupnosť a spraviť
si termínovú rezerváciu.
Po zadaní konkrétneho termínu a počtu osôb sa Vám zobrazia ešte voľné
izby/apartmány a viete si spraviť online rezerváciu ( zakúpiť voucher)
.
Pekný večer, Lucia recepcia
Paulína
Dobrý deň, nie je mi známe z popisu či sa na hoteli nachádza
bazén.Ďakujem za odpoveď.
Hotel Demänová****
Dobrý deň,
v hoteli sa nachádza relaxačný bazén.
Milan, recepcia
Paulína
Dobrý deň, nie je mi známe z popisu či sa na hoteli nachádza
bazén.Ďakujem za odpoveď.
Hotel Demänová****
Dobrý deň,
v hoteli sa nachádza relaxačný bazén.
Milan, recepcia
Patrik
Dobrý deň, chcem sa opýtať , ponuka cez zlavomat ukazuje možnosť dvoch
noci a vaša stránka ponuka minimálne tri. Je možné zvoliť aj možnosť
dvoch noci? Alebo je to možné iba pri objednávke cez zlavomat?
Hotel Demänová****
Dobrý deň,
dostupnosť sa líši v závislosti od rôznych termínov. V prípade ak Vám
kalendár ukazuje, že je termín na 2 noci k dispozícii, kľudne si ho
môžete zakúpiť.
S pozdravom
Milan, recepcia
Anita Goldbergerová
Dobrý deň,
dalo by sa k Vám prísť aj s väčším psíkom (malinois), ktorý je
vycvičený? Ďakujem za odpoveď
Hotel Demänová****
Dobrý deň, dalo by sa prísť aj s väčším psíkom, ale záleží to na
obsadenosti v danom termíne, pretože pre ubytovanie hostí so zvieratkami
máme vyhradené izby. Ak sú tieto izby v požadovanom termíne obsadené,
ubytovanie so psíkom na iné druhy izieb nie je možné. Doplatok za psíka je
určený podľa rasy/respektíve podľa kíl. V tomto prípade by bol doplatok
za psíka 20€/noc , keďže je to rasa od 15kg do 40 kg.
S pozdravom, Lucia recepcia hotel Demänová****
Miroslav
Dobrý dcéra má 14 rokov je tam nejaká zla na ubytovanie a pol
penziu.
Hotel Demänová****
Dobrý deň,
pri vytvorení rezervácie a zadaní presných údajov veku , sa Vám zobrazí
už konečná cena. Z tejto ceny sa už neposkytuje zľava. Cena je automaticky
prepočítaná podľa veku osôb.
S pozdravom, Lucia , recepcia hotel Demänová****
Michal Virec
Dobry den
Mate aj izbu s bezbarierovym pristupom?
S pozdravom Michal Virec
Hotel Demänová****
Dobrý deň. Izbu s bezbariérovým prístupom máme v hoteli s názvom
Superior 3S. S pozdravom Gabriela – recepcia
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň chcel by som sa spýtať či je potrebný test pri ubytovaní, poprípade pri vstupe do wellness. Ďakujem.
Dobrý deň, podľa platnej vyhlášky je nutný test len do wellness. S pozdravom recepcia