Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na info@penziontalisman.sk alebo +421 911 146 999
Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru
Online termín:: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobry den. Aky je stav hosti vo vasom hotely a podla aktualneho. Covid
automatu je v rezime OTP alebo len ockovani?
PENZIÓN TALISMAN
Platí momentálne OTP a ak prichádzate zo zahraničia tak tam iba
očkovaných.
Marian Gaál
Dobry večer v terminoch 10.12do 12.12 dá sa aj s polpenziou dakujem
PENZIÓN TALISMAN
Dobrý deň, naša reštaurácia nefunguje. Poskytujeme momentálne iba
ubytovanie s raňajkami plus bonus ten wellness. A momentálne v režime OTP.
Okolité reštaurácie sú otvorené, dve z nich sú hneď oproti nám 2m cez
cestu. Pekný deň.
Michal
Dobrý deň.
Čo sa týka „1 hodinového privátneho wellness pre zvolený počet
osôb“ – znamená to, že po rezervovaní je wellness a vírivka po dobu
1. hodiny vyhradená len pre dané 2 osoby (v prípade, že ide o pár)?
Ďakujem
PENZIÓN TALISMAN
Áno presne tak, budete tam sami.
Katarina
Dobry deň chcela by som sa spýtať ci je potrebný test na Covid alebo
nejaké iné podmienky co sa týka Covidu. ĎAKUJEM.
PENZIÓN TALISMAN
Dobrý deň, potrebný platný 7 dňový neg test alebo potvrdenie
o očkovaní.
Peter Červenka
Dobrý deň,
dá sa platiť Callio gastro kartou.
Ďakujem.
PENZIÓN TALISMAN
Dobrý deň, nie nedá sa.
Marcela Danielova
Dobrý deň sme manželský pár s dvomi väčšími deťmi 14r.a 17r. dalo
by sa že by sme si rezervovali dve dvojlôžkové izby a boli by napísané na
mňa aby som si mohla uplatniť príspevok v práci dakujem
PENZIÓN TALISMAN
Dobrý deň, my máme v ponuke aj apartmány tak nám napíšte Váš dopyt
na email talismanpenzion@gmail.com
ďakujeme.
Maria Mihokova
Da sa ubytovat aj so psikom???
Zlavomat.sk
Dobrý deň, Maria,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Žiaľ, v danom penzióne nie je možné sa ubytovať s domácim
zvieratkom.
Ďakujeme za pochopenie,
Prajeme Vám pekný deň.
Robert
Ak sa objednajú služby (masáže) pri príchode o 14:00 budú služby
poskytnuté ešte v ten istý deň? Alebo až na další?
Môžu sa služby (masáže)využiť dopoludnia, ešte pred check in?
PENZIÓN TALISMAN
Masáže sa objednávajú pri píchode a podľa obsadenosti a vyťaženosti
masérky sa priamo s ňou dohodnete na danej hodine kedy tam budete chcieť
ísť, ak chcete masáž ešte pred samotným ubytovaním kontaktujte nás na
emaily talismanpenzion@gmail.com
a napíšte tam Vaše tel číslo my Vás budeme kontaktovať a dohodneme
termín.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den. Aky je stav hosti vo vasom hotely a podla aktualneho. Covid automatu je v rezime OTP alebo len ockovani?
Platí momentálne OTP a ak prichádzate zo zahraničia tak tam iba očkovaných.