Otvorený voucher: Overenie dostupných kapacít a rezervácie na: tel. +48 18 534 43 70 alebo emailom rezerwacja@hotelbania.pl. Rezervačné oddelenie je otvorené od pondelka do nedele od 9:00 do 21:00.
Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk
Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ se na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Parkovanie zadarmo (Bezplatné parkovanie je iba pred hotelom. V prípade, že je plne obsadené, musí zákazník parkovať v garáži. Rezervácia bezplatného parkovania nie je možná. Garáž: 50PLN/noc (cca.11€))
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň,izba superior je s balkónom?A aký je prípatok?
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Gabriela,
ďakujeme za Vašu otázku.
Áno, izba Superior je aj s balkónom. Príplatok je 70€. Dostupnosti izieb
sa Vám zobrazia až po zvolení želaného termínu.
Prajeme krásny zvyšok dňa.
Igor Tabacek
Ako si objednat apartman de luxe? Lebo ho neukazuje v ponuke. Dakujem
Hotel Bania**** Thermal & Ski
Witam serdecznie,
Byc może apartamenty są już niedostępne w wybranym terminie? Prosimy o jego
podanie celem weryfikacji?
Pozdrawiam
Martina Sigotská
Dobrý deň, prosím Vás, chcem sa spýtať, ako to je so vstupným do
Therma Bania. Je v cene voucheru vstup aj po check in a v deň odjazdu? Teda,
keď sa ubytujeme v sobotu po 16:00 a odchádzame v utorok o 11:00, môžeme
sa kúpať už v sobotu poobede a zostať sa kúpať aj v utorok po check out?
Je to v cene pobytu? Ďakujem. Pekný deň.
Hotel Bania**** Thermal & Ski
Nielimitowany dostęp do Termy Bania jest od godziny zameldowania (16:00) do
godziny wymeldowania (11:00) w godzinach funkcjonowania kompleksu basenowego
(9:00 – 22:00). Uprzejmie informuję, iż przed godziną zameldowania jak
również po godzinie wymeldowania należy zakupić dodatkowo bilet w kasach
Termy Bania
Majka Papcunová
Dobrý deň, chcela som sa opýtať… Je možné uplatniť si na tento pobyt
rekreačný poukaz od zamestnávateľa, či len v rámci SR?
Ďakujem za odpoveď
Hotel Bania**** Thermal & Ski
Dzień dobry ,
Niestety nie posiadamy takich informacji.
Radoslav
Dobrý deň,
Rád by som sa opýtal.
Check in je od 16:00, je možné sa navečerať po príchode do hotela a je to
už v cene pobytu?
Ďakujem
s pozdravom
Rado
Hotel Bania**** Thermal & Ski
Dzień dobry , tak w dniu przyjazdu jest zapewniona obiadokolacja w cenie
pobytu. Zapraszamy w godz.: 14:00 – 17:00.
Katka
Dobrý deň
Chcela by som sa opýtať, ci má niektorá z týchto dvoch izieb, ktoré
ponúkate, oddelené spálne. Sme 4 ale chceme dve oddelene izby
Hotel Bania**** Thermal & Ski
Witam, uprzejmie informuję, iż tylko Apartamenty mają możliwość dwóch
oddzielnych pokoi.
Jana Glovatakova
Ako to je zo stravou.
Zlavomat.sk
Dobrý deň Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Strava je formou polpenzie. Raňajky formou bufetových stolov pre zvolený
počet osôb
Večere formou bufetových stolov v čase 14:00 – 17:00 pre zvolený počet
osôb
Prajeme Vám pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň,izba superior je s balkónom?A aký je prípatok?
Dobrý deň, pani Gabriela,
ďakujeme za Vašu otázku.
Áno, izba Superior je aj s balkónom. Príplatok je 70€. Dostupnosti izieb sa Vám zobrazia až po zvolení želaného termínu.
Prajeme krásny zvyšok dňa.