Otvorené vouchery: Overenie dostupnosti voľných kapacít vo vami vybranom termíne a rezervácie na tel. čísle +421 905 449 881.
Po zakúpení voucheru je potrebná rezervácia a jej potvrdenie prostredníctvom emailu apartmany301@gmail.com s uvedením kódu voucheru, kontaktných údajov (meno, priezvisko, tel. číslo) a dátumu pobytu.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti "Moje nákupy". Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, chceli by sme si uplatniť rekreačný
poukaz, ale ideme aj s rodinou na dovolenku. Viete nám vystaviť 2 faktúry?
Ďakujem pekne
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Mária, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu
ponuku.
Doklad o absolvovanom pobyte za účelom preplatenia rekreačného príspevku
sa vystavuje ku každému voucheru osobitne. Preto, žiaľ, nedokážeme
z jedného voucheru urobiť dva doklady.
Ďakujeme za pochopenie a želáme Vám pekný zvyšok dňa.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, chcem sa opýtať, chceli by sme si uplatniť rekreačný poukaz, ale ideme aj s rodinou na dovolenku. Viete nám vystaviť 2 faktúry? Ďakujem pekne
Dobrý deň, pani Mária, ďakujeme za Vašu otázku a záujem o našu ponuku.
Doklad o absolvovanom pobyte za účelom preplatenia rekreačného príspevku sa vystavuje ku každému voucheru osobitne. Preto, žiaľ, nedokážeme z jedného voucheru urobiť dva doklady.
Ďakujeme za pochopenie a želáme Vám pekný zvyšok dňa.