Otvorené vouchery: overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. 044/ 55 227 23 alebo e‑mailom: recepcia@hoteljanosik.sk.
Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť). V prípade, že budete potrebovat izbu s prísteľkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
UPOZORNENIE: v prípade, že potrebujete prístelku, prosím informujte sa o jej dostupnosti na recepcii.
Je potrebné preukázať sa platným kupónom.
Pri rezervácii pobytu je potrebné nahlásiť aj záujem o doplatenie si polpenzie.
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Najneskôr 48 hodín pred nástupom na pobyt je možné rezerváciu online termínu ako aj rezerváciu z otvoreného vouchera po dohode s ubytovacím zariadením zmeniť na iný termín, alebo je možné voucher vymeniť za tzv. otvorený voucher bez termínu, prípadne je voucher možné vymeniť za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste mali vytvorenú rezerváciu. Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte - Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní 48-hodinovej lehoty pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie Zlavomat.sk na adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321. Online termíny - Voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať. Otvorené vouchery - Voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Dobrý deň. Prosím vás, aké testy na covid vyžadujete? Pcr, či stačia
aj antigénové? Ďakujem
Zlavomat.sk
Dobrý deň, pani Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa
služby v zmysle platných protipandemických opatrení.
Kontakt: recepcia@hoteljanosik.sk
+421 445 522 723
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.
Jana Kaštanová
Dobrý deň, chcem sa spýtať, pri pobyte na 4 dní a 3 noci budeme mať
vstup na wellness každý deň 2 hodiny? Ak tomu dobre rozumiem 🤔
Hotel JÁNOŠÍK****
Dobrý deň, ako každý deň, okrem dňa Check out – podľa aktuálnych
otváracích hodín (zverejnených na našej webovej stránke). Gejdošová
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Prosím vás, aké testy na covid vyžadujete? Pcr, či stačia aj antigénové? Ďakujem
Dobrý deň, pani Jana,
ďakujeme za Vašu otázku a za záujem o naše ponuky.
Prosíme, aby ste sa so svojou otázkou obrátili priamo na poskytovateľa služby v zmysle platných protipandemických opatrení.
Kontakt:
recepcia@hoteljanosik.sk
+421 445 522 723
Prajeme Vám pekný zvyšok dňa.